اخبار ورزشیورزش تهران

چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش در تهران برگزار می شود

چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش با مشارکت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۷ تا ۱۰ اسفندماه سال جاری در مجموعه اسکواش حیدرنیا هیأت استان تهران برگزار می شود.

به گزارش پیشرو ورزش، چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکواش با همکاری فدراسیون اسکواش، هیات اسکواش استان تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور تیم های ایران ، هند، پاکستان، عراق و مصر با جایزه ۳ هزار دلاری برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است فینال این دوره از مسابقات، روز دهم اسفند همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) از شبکه ورزش سیما و با حمایت فدراسیون پخش می شود.
محمد آران رئیس هیات استان تهران و میزبان این دوره از مسابقات در مورد برگزاری این دوره از مسابقات گفت: با توجه به اینکه نیروی دریایی ارتش تنها نیروی نظامی نیروی های مسلح است که زمین اسکواش و در لیگ برتر تیم دارد و سه دوره قهرمانی لیگ برتر کشور شده و نسبت به جذب سربازان قهرمان اقدام می نماید تا رشته حرفه ای خودشان را در دوران خدمت مقدس سربازی ادامه دهند و این پیام مقام معظم رهبری است که فرمودند: سربازان به صورت حرفه ای تربیت شوند که در پایان خدمت مقدس سربازی بتوانند شغل وحرفه ای مناسب داشته باشند و جوانان بتوانند برای آینده خود برنامه ریزی خوبی داشته باشند، لذا نیروی دریایی باجذب همین قهرمانان به آنها امید می دهد تا رشته خود را دنبال کرده و برای پرچم مقدس کشورمان افتخار آفرینی کنند.
وی در ادامه گفت: پیرو جلسه ای در ستاد نیروی دریایی و به پاس حمایت های این نیرو در برگزاری مسابقات، جا دارد از امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش و ناخدا تیمورنژاد رییس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش تشکر کنیم.
آران در مورد هدف هیات استان تهران در برگزاری مسابقات با رنکینگ جهانی گفت: در حال حاضر توانستیم هشت دوره مسابقه را با رنکینگ جهانی برگزار کنیم که مسابقات با حمایت بخش خصوصی و نیروی دریایی ارتش به منظور بالابردن رنکینگ بازیکنان تهرانی و ایرانی در سازمان حرفه ای اسکواش بازان جهان و بالابردن پرچم کشورمان در سطح جهان انجام شد.
وی ضمن تقدیر از حامیان مالی هیات استان؛ هتل آراز و موسسه مهرسان گفت: قصد داریم رنکینگ کمتر از صد را برای ارتقا و اعتلای ورزش ایران کسب نماییم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا