اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

چرا بایرن از خرید هالند صرف نظر کرد

مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ از علت عدم خرید ارلینگ هالند در تابستان گذشته پرده برداشت.

به گزارش پیشرو ورزش، ارلینگ هالند در اولین فصل حضور خود در منچسترسیتی یک شاهکار به پا کرد و توانست رکورد تاریخ لیگ برتر را بشکند.

او در حال حاضر در لیگ برتر ۳۵ گل زده که بیشترین میزان گل در یک فصل به شمار می‌رود.

ستاره نروژی مهره اصلی پپ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و سیتی در تلاش است تا با قدرت این بازیکن در خط تهاجمی، بتواند برای اولین بار فاتح اروپا شود.

از طرف دیگر بایرن مونیخ پس از جدایی لواندوفسکی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم است و هنوز نتوانسته کسی را پیدا کند. بسیاری از رسانه‌ها معتقدند که نبود یک مهاجم تراز اول باعث شد تا مونیخی‌ها در این فصل قدرتمند ظاهر نشوند.

در حالی که موضوع انتقال هالند به بایرن، پیش از رسیدن این بازیکن به سیتی در رسانه‌ها مطرح بود، اولیور کان در خصوص عدم آمدن این بازیکن به بایرن اطلاعاتی را ارائه داد.

مدیر باشگاه بایرن مونیخ گفت: ما هر کاری که باید را برای جذب ارلینگ هالند از دورتموند انجام دادیم ولی به مشکل سقف مالی برخورد کردیم.

اولیور کان گفت: ما باید تصمیم می‌گرفتیم و برای جذب هالند، سقف مالی و محدودیت حقوق در باشگاه را می‌شکستیم. ما برای این موضوع آماده نبودیم و می‌توان گفت، این جور خریدها در سبک و منش بایرن مونیخ نیست و ما نمی‌توانیم ساختارهای خود را زیر پا بگذاریم.

مدیرعامل بایرن مونیخ همچنین در پاسخ به اینکه آیا این تیم «ویکتور اوسیمن» را خریداری خواهد کرد یا خیر، گفت: وقتی بازیکنی با این قیمت (۱۵۰ میلیون یورو) را خریداری می‌کنید، نمی‌توانید ضمانت دهید که در این حد موفق ظاهر شود. به نظرم خرید چنین بازیکنی یک ریسک بسیار بزرگ است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا