اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

پیشنهاد مالی بزرگ الهلال برای آلگری

پیشنهاد مالی الهلال به سرمربی تیم یوونتوس، او را به حضور در عربستان وسوسه کرده است.

به گزارش پیشرو ورزش، «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی تیم یوونتوس که روزگار خوشایندی در تورین نداشته است، پیشنهاد مالی سنگینی از سوی تیم الهلال عربستان دریافت کرده و این موضوع باعث شده او برای حضور در فوتبال غرب آسیا، وسوسه شود.

فصل عجیب و غریب آلگری با یوونتوس که در آن ۱۰ امتیاز از بیانکونری به دلیل اتفاقات خارج از زمین بازی کسر شد، باعث شد بانوی پیر فوتبال ایتالیا فصل را خارج از منطقه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

یوونتوس در فصل گذشته در مکان هفتم جدول سری آ ایستاد و فصل آینده در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا حضور خواهد داشت.

انگشت اتهام درباره کسب نتایج ضعیف یوونتوس هم همواره به سمت آلگری نشانه رفته چراکه این مربی ایتالیایی به این متهم شده که نمی‌تواند از ستارگانی مانند «دوشان ولاهوویچ» و «فدریکو کیه‌زا» بازی بگیرد.

شبکه ایتالیایی رای اسپورت امروز (شنبه) خبر داده آلگری در چند روز گذشته با مقام‌های باشگاه الهلال عرستان در مونته کارلو در موناکو دیدار داشته و آنها پیشنهاد قرارداد سه ساله به ارزش ۳۰ میلیون یورو به همراه ۱۰ میلیون یورو به عنوان پاداش را ارائه داده‌اند.

روزنامه گازتا دلو اسپورت پیشتر خبر داده بود آلگری به اولین پیشنهاد الهلال جواب رد داده و گفته بود علاقه دارد پروژه خود را در یوونتوس به پیش ببرد.

آلگری درباره احتمال جدایی از یوونتوس در پایان فصل گفته بود: اگر در این شرایط یوونتوس را ترک کنم، کار بزدلانه‌ای کرده‌ام.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا