اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیشنهاد عجیب کمیته انضباطی برای بازی لغو شده!

جلسه کمیته انضباطی برای بررسی دو بازی برگزار نشده لیگ برتر امروز برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش به نقل از فارس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح امروز برای بررسی پرونده دو بازی برگزار نشده هفته پایانی لیگ برتر بین صنعت نفت- هوادار و نساجی – تراکتور تشکیل جلسه داد.

ابتدا پرونده دیدار نساجی و تراکتور بررسی شد و مدیران دو باشگاه با حضور در جلسه توضیحات خود را ارائه کردند. در این جلسه ایزد سیف الله پور، مدیرعامل نساجی و میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور حضور داشتند.

البته طبق ادعای ایزد سیف الله پور، ظاهراً در این جلسه کمیته انضباطی به مدیران دو باشگاه اعلام کرده در صورت امکان بازی مجدد برگزار شود. این در شرایطی است که یک هفته از پایان لیگ گذشته و اکنون بازیکنان دو تیم آماده این مسابقه نیستند و حتی ساغلام، سرمربی تراکتور در ایران حضور ندارد.

در ادامه نیز رضا شاه منصوری، نماینده حقوقی هوادار همراه با علی طهماسبی سرپرست این تیم و البته جهانگیر کی شمس، مدیرعامل صنعت نفت بهنام سراج، مدیر این تیم و مدیر حقوقی این باشگاه در جلسه کمیته انضباطی شرکت کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا