اخبار ورزشیفوتبال جهان

پیشنهاد عجیب و غریب پاریس برای فروش امباپه

پاری سن ژرمن قصد دارد قراردادی گران قیمت برای تمدید قرارداد امباپه ارائه کند.

به گزارش پیشرو ورزش، دیدار پاریس مقابل رئال مادرید اثبات کرد که کیلیان امباپه می‌تواند به بهترین بازیکن آینده فوتبال باشد و همین مسئله باعث شده تا همه تیم‌ها برای خرید او دست به کار شوند.

رئال مادرید مشتری اصلی ستاره فرانسوی است و به اعتقاد بسیاری از رسانه‌ها، او در تابستان راهی برنابئو خواهد شد تا فصل آینده برای مادرید بازی کند.

با این حال پاریس می‌خواهد با پیشنهادهای متفاوت، نظر امباپه را تغییر دهد و او را در این تیم حفظ کند. پس از درخشش بی‌نظیر این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته برای راضی کردن امباپه پیشنهاد هنگفت و عجیبی ارائه کند تا او به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب بگیرد.

به نقل از ایندیپندنت انگلیس، پاری سن ژرمن با مدیریت قطری خود در حال آماده کردن پیشنهاد دستمزد هفتگی ۵۰۰ هزار پوند است. اگر این اتفاق رخ بدهد، امباپه بالاتر از رونالدو، مسی و نیمار گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ لقب خواهد گرفت.

البته بسیاری معتقد هستند که امباپه تصمیمش را گرفته و می‌خواهد چالشی جدید را تجربه کند و به رئال مادرید بپیوندد. باید دید امسال پاریس در لیگ قهرمانان اروپا چه نتیجه‌ای خواهد گرفت زیرا این موضوع می‌تواند کلید اصلی تصمیمگیری امباپه برای آینده قلمداد شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا