اخبار ورزشیسایر اخبار

پیشنهاد ستاد مقابله با کرونا برای تعویق مسابقات ورزشی

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: با توجه به شرایط حال حاضر و افزایش شمار مبتلایان به کرونا بهتر از مسابقات ورزشی به تعویق بیفتد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از فارس، لاله حاکمی درباره محدودیت‌های جدید اعمال شده در شهرهای مختلف و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال اظهار داشت: پروتکل‌ها به تایید وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا رسیده است. فدراسیون‌ها هم می‌خواهند این پروتکل را اجرا کند.

وی افزود: ما الان در پیک هستیم و ریسک وجود دارد، بنابراین اگر فدراسیون‌ها می‌توانند زمان مسابقات را عقب بیندازند، خوب است. چون آمار ابتلا و مرگ و میر زیاد است. فدراسیون‌ها با ستاد مقابله با کرونا در ارتباط هستند اما از نظر قانون کلی رقابت‌ها عقب بیفتد بهتر است.

عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره اینکه در بسکتبال تیم‌های مختلف از جمله اکسون و مهرام چند مورد مبتلا به کرونا دارند و قرار است مسابقات آنها از پانزدهم آغاز شود به نظر شما آیا پروتکل‌ها درست اجرا می‌شود تصریح کرد: این افراد در سطح جامعه هستند، بنابراین وقتی ما افزایش آمار را در جامعه داریم این افزایش آمار در ورزش هم دیده می‌شود. افسران کنترل سلامت بررسی می‌کنند. این ورزشکاران باید تست pcr بدهند، بنابراین وقتی از یک حدی آمار مبتلایان زیاد باشد تیم حق شرکت در مسابقه را ندارد.

حاکمی همچنین درباره شروع مسابقات فوتبال از ۱۶ آبان عنوان کرد: من با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی صحبت کردم، قبلا قرار بود مسابقات زودتر آغاز شود که عقب افتاد. آنها باید پروتکل‌ها را بیشتر رعایت کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه محدودیت‌ها در شهرها و مراکز استانهای زیادی اعمال می‌شود فکر می‌کنید این موضوع روی مسابقات مختلف ورزشی تاثیر بگذارد خاطرنشان کرد: قطعاً تاثیر می گذارد. ما هر هفته و البته هر روز در حال رصد هستیم و ممکن است دستورالعمل جدیدی بدهیم. تا الان مسابقات همه رشته‌ها برگزار می‌شود اما ممکن است یک ساعت دیگر دستورالعمل جدیدی ابلاغ شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا