اخبار ورزشیفوتبال ایران

پیروانی: امیدوارم قضاوت خوبی در دربی انجام شود/ از نویدکیا بابت اینکه امروز بازی کردند ممنونم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در این چند روز باقی مانده تا دربی VAR بیاید زیرا بازی مهمی داریم.

به گزارش پیشرو اسپرت، افشین پیروانی درباره تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر و اعتراض کادرفنی و بازیکنان تیم میزبان به داوری اظهار داشت: فکر می ‌کنم در صحنه برخورد با امید عالیشاه که بچه‌های ما نزدیک به آن بودند داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد اما امیدوارم در این چند روز باقی مانده تا دربی VAR بیاید زیرا بازی مهمی داریم و قضاوت‌ برای تیم‌ها در این هفته متفاوت بوده است.

وی ادامه داد: ان شالله حق به حقدار برسد. آرزو می‌کنیم داوران کنار دروازه کمک کنند اما آن صحنه را همه تایید کردند و تصاویر آهسته تلویزیونی هم روی این مضوع صحه می‌گذارد که یک پنالتی طلب داریم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا احتمال می دهد تا روز دربی سیستم VAR به ایران بیاید، توضیح داد: ما فقط دعا می‌کنیم اما شاید این موضوع نشدنی باشد. امیدوارم همه را به یک چشم ببینند اما در این چند روز قضاوت‌هایی شده که در صورت استفاده از VAR ماجرا متفاوت می شد.

پیروانی درباره اینکه پس از برگزار نشدن دیدار برگشت فصل گذشته دو تیم امروز پرسپولیس و سپاهان بار  دیگر مقابل هم قرار گرفتند، عنوان کرد: به تیم سپاهان و مربی جوان و خوبش یعنی محرم نویدکیا تبریک می‌گویم که شجاعت داشت. امروز هم فوتبال خوبی انجام دادند. حریف تیم بزرگی است که کادرفنی خوبی شامل نویدکیا، کریمی، مرزبان دارد. برای سپاهان آرزوی موفقیت دارم و ممنون هستیم که امروز مقابل پرسپولیس بازی کردند.

وی درباره دیدار دربی گفت: شرایط دیدار با استقلال خاص است اما ان شالله بهترین بازی را انجام داده و پیروز شویم. برای آن مسابقه محروم نداریم و امیدوارم قضاوت خوبی صورت بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا