اخبار ورزشیسایر اخبار

پیام تبریک مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش به مناسبت روز خبرنگار

مازیار خویشوند طی پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به همکاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

به گزارش  پیشرو ورزش مازیارخویشوند سردبیر این رسانه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار طی پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

《باسمه تعالی》
هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای ایران است. فرصتی که هم زمینه‌ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم بهانه‌ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمتکشان عرصه رسانه است.
خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع‌رسانی هستند و بی‌آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می‌کنند.

همکاران و فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت‌پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده‌اند. دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه‌های شخصی، از مهمترین ویژگی‌ها و رسالت‌های خبرنگاری است.

اینجانب بدینوسیله مراتب قدردانی مجدد خود را از تمامی همکاران و صاحبان قلم و پیام‌آوران عرصه‌ دانایی اعلام میدارم و تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلاء نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم».

باتقدیم احترام مازیارخویشوند سردبیرپیشرو ورزش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا