اخبار ورزشیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

پژمان درستکار: همیشه در لحظات آخر مسئولین به یاد کشتی می‌افتند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: این درد کشتی بوده که همیشه در لحظات آخر مسئولین به یاد این رشته می‌افتند.

به گزارش پیشرو ورزش، پژمان درستکار در خصوص وضعیت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، اظهار داشت: یک ماه قبل از آغاز اردوها، گله مند بودن کشتی گیران را به اطلاع بیرانوند (رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی) رساندیم. در طول تاریخ کشتی، امسال سال بسیار سختی را پیش رو داریم. مسابقات قهرمانی جهان که سهمیه المپیک و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ۲ هفته بعد از آن بازی‌های آسیایی است که برای ورزش ما اهمیت دارد. جامعه کشتی برای برافراشته شدن پرچم کشورمان تلاش و همیت دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه خطاب به مناف هاشمی، گفت: من به واسطه دوبار حضور در بازی‌های‌های آسیایی و یک حضور در المپیک، در زمانیکه امکانات انقدر قوی نبود، وضعیت را خیلی از الان بهتر دیدم. می‌دانم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دو نهاد از هم جدا هستند اما بچه‌های ما از وزارت ورزش جوایزشان را نگرفته‌اند.

وی افزود: کمیته ملی المپیک هم در حالیکه ۲ ماه به مسابقات آسیایی مانده، اولین بار است که شما قدم رنجه فرمدید. از شما ممنون هستیم ولی فکر می‌کنم این درد کشتی بوده که همیشه در لحظات آخر مسئولین به یاد این رشته می‌افتند. از شما تقاضا دارم با جدیت تمام کنار کشتی باشید. در این رشته، بچه‌ها برای بالا رفتن پرچم کشور از تمام وجودشان مایه می‌گذارند. بدانید با کمترین‌ها بیشترین تلاش را می‌کنند تا دل مردم شاد شود.

درستکار گفت: اردوهای ما از ۲۵ خرداد شروع شده، ۳ اردوی دیگر تا مسابقات قهرمانی جهان داریم. بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شوند. مسئله مهم برای ما ریکاوری بعد از مسابقات قهرمانی جهان برای بازی‌های آسیایی است. اگر قرار است موفق باشیم، شاکله اصلی تیم ما در بازی‌های آسیایی همین نفراتی هستند که قرار است در بلگراد کشتی بگیرند. از شما (مناف هاشمی) و دسوتان تقاضا دارم که کنار این بچه‌ها و مرهمی برای دلشان باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا