اخبار ورزشیفوتبال جهان

پوچتینو: لذت فینال را خواهیم برد

سرمربی آرژانتینی تاتنهام گفت: لذت فینال را خواهیم برد.می خواهیم بخشی از تاریخ فوتبال شویم و با این انگیزه باید برنده شویم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی فینال گفت:۱۰ماه پیش تصور اینکه در فینال باشیم ما را هیجان زده می‌کرد.اکنون اینجا هستیم و بازی در فینال یکی از سخت ترینبازی‌هاست ولی ما می‌خواهیم برنده باشیم. لیورپول یک تیم کامل است اما من هم به تیم خود اطمینان کامل دارم و به خودمان مطمئن هستیم.لذت فینال را خواهیم برد.می خواهیم بخشی از تاریخ فوتبال شویم و با این انگیزه باید برنده شویم.

مربی آرژانتینی افزود: می‌دانیم کجا هستیم و باید چکار کنیم.

پوچتینو ادامه داد:تصمیم گرفتن در مورد ترکیب بازی کار سختی داریم و قبل از هر تصمیمی  باید درست فکر کنیم و با مشورت پیش برویم.ابتدا تمام اطلاعات را بررسی و برای پیروزی تصمیمات درست را اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: فوتبال یک بازی انگیزشی است که باید ۲۵ بازیکن قبراق در داخل و بیرون زمین در اختیار داشته باشید. بازیکنان ذخیره با روحیه تیمی می‌توانند انگیزه و حس خوبی به ۱۱ بازیکن اصلی ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا