اخبار ورزشیسایر اخبار

پولادگر: اگر الزامات نباشند، ساخت و سازهای واجب به تاخیر می‌افتند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: اگر الزمات برایمان ایجاد نشود ممکن است ساخت و سازهای واجبی که باید انجام بدهیم به تاخیر بیفتند.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدمحمد پولادگر در خصوص اهمیت دیپلماسی ورزشی، اظهار داشت: در رابطه با عقد تفاهم نامه‌ها با کشورها، دیپلماسی ورزشی دیپلماسی کارا و زود بازده است. در همه اندازه گیری‌ها از دیپلماسی سیاسی بسیار قوی‌تر است. امیدوارم کشور عزیزمان بتواند از دیپلماسی ورزشی در سال‌های پیش رو بیشتر استفاده کند.

وی افزود: بخش دیپلماسی سیاسی ما هم باید توجه ویژه‌ای به دیپلماسی ورزشی داشته باشد. پیش از این، توجه کمتر بود ولی در دولت جدید این تفاهم در حال شکل گیری است. جلسه ای با وزیر امورخارجه داشتیم و می‌دانم پررنگ کردن دیپلماسی ورزشی را در دستور کار قرار داده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درمورد اینکه آیا با دولتمدران پیرامون مشکلات زیرساختی ورزش با توجه به اینکه تیم‌های عربستانی قرار است به ایران بیایند صحبتی شده، گفت: بله، برای حل این مشکلات هم تدابیری درنظر گرفته شده است. دولت سرمایه گذاری، توجه و حمایت می‌کند. همه این‌ها از ثمرات دیپلماسی ورزشی و تفاهم نامه‌ها است. باید سیستم‌ها را اصلاح و شرایطی را مهیا کنیم که کشورهای دیگر به اینجا بیایند و رویداد ورزشی داشته باشیم. اگر این الزمات برایمان ایجاد نشود ممکن است ساخت و سازهای واجبی که باید انجام بدهیم به تاخیر بیفتند ولی این الزمات کمک می‌کند همه کنار هم قرار بگیریم تا شرایط برای رویدادهای بزرگ مهیا شود.

وی در خصوص کمک وزارت به حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس النصر، عنوان کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد. همه تلاش می‌کنیم. بهترین شکل این است که تماشاگر حضور داشته باشد.

پولادگر درمورد وضعیت ورزشگاه آزادی، گفت: اطلاع دقیقی ندارم ولی می‌دانم همه در تلاش هستند مشکلات مرتفع شوند.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود قرار است بعد از بازی‌های آسیایی از وزارت ورزش به کمیته ملی پارالمپیک برود، اظهار داشت: اولین بار است می‌شنوم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا