اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

پولادگر:دنبال تغییراتی در اساسنامه فدراسیون‌ها هستیم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سجاد انوشیروانی با توجه به دوران سرپرستی به عنوان هندوانه در بسته در مجمع محسوب می شد.

به گزارش پیشرو ورزش، سید محمد پولادگر اظهار داشت: انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان رئیس را تبریک می‌گویم، او مدتی سرپرست فدراسیون بود و در مجمع هندوانه به شرط چاقو محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: وزنه برداری بعد از کشتی پر افتخارترین بوده و بارها افتخار آفرینی کرده است. کشورها حاضرند چند مدال بدهند اما حتما مدال قوی‌ترین را بگیرند که به همت قهرمانان این رشته مانند رضازاده – که نمی‌دانم چرا امروز نیست – و بهداد سلیمی این شعار المپیک به نام ایران شد و افتخار بزرگی است.‌ دوره کوتاهی از عمر وزنه‌برداری بانوان می‌گذرد اما افتخارات فراوانی کسب شده است و نویدبخش کسب افتخارات بیشتر است و انتظار در مردم هم ایجاد شده است.

پولادگر تاکید کرد: مردم‌ به واسطه درخشش قهرمانان این رشته به خود بالیده اند و باعث امید شده‌اند و امیدوارم بعد از این هم همین باشد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: انوشیروانی در دوران سرپرستی ثابت کرد که هدفمند و با برنامه کار می‌کند و اینکه رشته‌ای با این همه افتخار یک المپین در راس آن قرار بگیرد، دور از انتظار نبود. او ثابت کرد که قبل از المپین بودن تجربه مدیریتی هم چقدر در کار مهم بوده است.

وی عنوان کرد: او تجربه سرمربیگری را هم داشت. دوم اینکه موفق شد همه المپین‌ها و چهره‌های پرافتخار این رشته را دور هم جمع کند که کار بزرگی است و صمیمانه از او تشکر می‌کنم. خواهش می‌کنم توجه ویژه‌ای به پیشکسوتان مانند علی مرادی و محمد نصیری داشته باشد.‌اساسنامه فدراسیون ها را می خواهیم طوری تغییر دهیم که دو نفر از پیشکسوتان هم در هیات رئیسه حضور داشته باشند تا از وجود آنها با این همه تجربه بهره ببریم.

پولادگر اظهار داشت: انتظار وزارت و کمیته و همه اهالی این رشته این است که در بازی های آسیایی و المپیک که نزدیک هم هستند این رشته مدال های خوش رنگ و زرین کسب کند. الهام حسینی مدال آور بانوان بوده و ما انتطار داریم این بخش هم با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا