اخبار ورزشیورزش بانوان

پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران برگزار شد

مرحله پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران بابرگزاری ۳ دیدار دنبال شد.

به گزارش پیشرو ورزش، مرحله پلی آف دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان ایرانامروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد.

در نخستین دیدار این مرحله، تیم گروه بهمن تهران مقابل ستاد گاز تهران به میدان رفت و بابرتری ۸۴ بر ۵۳ به پیروزی رسید. بریتنی بایرد در این دیدار با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. پیش از این تیم گروه بهمن موفق شده بود با نتیجه ۷۹ بر ۴۹ تیمستاد گاز را در مرحله پلی‌آف اول شکست دهد و با کسب دومین پیروزی مقابل این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تیم‌های مهرسان تهران و داتیس یزد در این مرحله به رقابت پرداختند و در نهایت داتیس با نتیجه۸۶ بر ۲۵ این دیدار را واگذار کرد. زهرا عدالتکار در این بازی با ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ توپ رباییو کارایی ۲۵ بهترین بازیکن بود. مهرسان در مرحله پلی‌آف اول با نتیجه ۹۳ بر ۳۲ به پیروزیرسید و با کسب دو برد پیاپی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

آکادمی سحر در دومین دیدار خود مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۶۶ بر ۴۲ مغلوب شد. انیسمرادی با ۱۱ امتیاز، ۲۱ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود. در مرحلهپلی‌آف اول آکادمی سحر با نتیجه ۵۸ بر ۵۳ به پیروزی رسیده بود، بنابراین تیم صعودکننده بهمرحله نیمه‌نهایی در دیدار سوم مشخص خواهد شد.

دیدار تیم‌های بینالود خودرو نیشابور و پالایش نفت آبادان در مرحله پلی‌آف دوم روز پنج‌شنبه ۵بهمن ماه ساعت ۱۲ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا