اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پشت پرده شکست انتقال طارمی به میلان چه بود؟

نشریه ایتالیایی در گزارشی از دلیل اصلی شکست انتقال ستاره ایرانی پورتو به میلان را فاش کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در چند روز گذشته در یک قدمی انتقال به میلان قرار داشت. توافق بین دو باشگاه اروپایی صورت گرفت ولی در نهایت امروز کانال رسمی باشگاه پورتو از منتقی شدن این انتقال و ماندگاری ستاره ایرانی خبر داد.

نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا در گزارشی از دلیل بهم خوردن مذاکرات و نهایی نشدن انتقال ستاره ایرانی به روسونری پرده برداشت. معتبرترین نشریه ورزشی ایتالیا نوشت: تمام توافقات تا شب گذشته انجام گرفته بود و طارمی در آستانه پوشیدن پیراهن میلان قرار داشت.

اما به شکل باورنکردنی باشگاه پورتو یک واسطه جدید را برای نهایی کردن انتقال معرفی کرد. درخواست های خارج از عرف این واسطه باعث شده تا میلان از جذب این بازیکن منصرف شود.

مدیران میلان برای جذب طارمی ستاره ایرانی پورتو هر کاری انجام دادند و به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند ولی اقدام غیرحرفه ای باشگاه پورتو در آخرین لحظات شرم آور بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا