اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

پرسپولیس از ۶۷۲ مسابقه و ۱۲۰۰ امتیاز عبور کرد

سرخپوشان ایران که در همه ادوار رقابت‌های لیگ برتر حضور داشتند تا کنون در ۶۷۲ مسابقه به میدان رفتند و در این فصل از امتیاز ۱۲۰۰ گذشتند و بهترین عملکرد دفاعی را رقم زدند.

به گزارش پیشرو ورزش، سرخپوشان ایران در فصلی که در آن، علیرضا بیرانوند توانست رکورد زمانی رسیدن به ۱۰۰ کلین‌شیت را در فوتبال ایران بهبود ببخشد، بهترین عملکرد دفاعی خود را در ۲۲ دوره مسابقات لیگ خلیج فارس رقم زدند.

پرسپولیس در تمام ادوار لیگ برتر حضور داشته و به طبع آن ۶۷۲ مسابقه را به انجام رسانده است. مزیت این فصل رقابت‌ها برای سرخ‌ها این بود که بهترین عملکرد دفاعی خود در تمام ادوار را با دریافت ۱۳ گل رقم زدند. حد نصاب قبلی ۱۴ گل دریافتی در لیگ ۱۶ تیمی بود که مربوط به فصل شانزدهم و اولین قهرمانی از سری قهرمانی‌های گلات، با هدایت برانکو ایوانکوویچ می‌شد.

او در آخرین فصل حضورش به بهبود این حدنصاب نزدیک شد ولی در نهایت این اتفاق در فصلی که گذشت تحت هدایت یحیی گل‌محمدی روی داد. در حال حاضر مجموع گل‌های خورده پرسپولیس در لیگ برتر به عدد ۶۰۰ و عدد گل‌های زده به ۹۵۹ رسیده است. آنها همچنین در مسابقه ماقبل پایانی لیگ بیست و دوم و در بازی با گل‌گهر سیرجان از مرز ۱۲۰۰ امتیاز گذشتند.

سرخپوشان ایران با ۳۳۲ پیروزی، ۲۰۸ تساوی و ۱۳۲ باخت، یک‌هزار و ۲۰۴ امتیاز را تا کنون به دست آورده‌اند. البته این عدد امتیازات دریافتی را بیان می‌کند و جدای از ۱۳ امتیاز کسر شده در سه دوره رقابت‌ها به دلیل احکام انضباطی فیفا و احکام انضباطی فدراسیون فوتبال است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =

دکمه بازگشت به بالا