اخبار ورزشیفوتبال جهان

پالمیراس برزیل به زلاتان ابراهیموویچ پیشنهاد داد

مهاجم ۳۸ ساله تیم فوتبال آ.ث میلان ایتالیا با پیشنهاد تیم برزیلی مواجه شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، زلاتان ابراهیموویچ از سال ۱۹۹۹ که با پوشیدن پیراهن تیم مالمو سوئد وارد مستطیل سبز و نخستین تجربیات حرفه ای را در فوتبال کسب کرد، تا به امروز که حدود ۲۱ سال گذشته است، بازی در تیم های بزرگ اروپایی زیادی را به چشم دیده است.

او در این سال ها عضو آژآکس آمستردام هلند، یوونتوس، اینترمیلان، آ.ث میلان (۲ دوره) ایتالیا، بارسلونا اسپانیا، پاری سن ژرمن فرانسه و منچستریونایتد انگلیس بوده است.

حتی در آمریکای شمالی، برای یک سال در تیم گالاکسی ایالات متحده نیز توپ زد. حال در ۳۸ سالگی ممکن است بازی در سومین قاره را نیز در واپسین روزهای دوران فوتبالش تجربه کند.

طبق اعلام سایت کالچو مرکاتو، گلزن خستگی ناپذیر سوئدی، با پیشنهاد تیم پالمیراس  روبه رو شده است. این تیم برزیلی در مسابقات جام باشگاهی لیبرتادورس حضور داشته و نیاز مبرمی به مهاجمی با تجربه در خط حمله اش دارد.

از این رو به گلزن تمام نشدنی میلان پیشنهاد داده است.

زلاتان که در ژانویه و به هنگام پنجره نقل و انتقالات زمستانی، به آ.ث میلان بازگشت، تا قبل از تعطیلی مسابقات به خاطر کرونا، ۱۰ بازی برای تیم ایتالیایی کرد که ۴ گل زد و یک پاس گل داد.

قرارداد وی تا یایان فصل جاری است و از تمدید یک فصل اضافه نیز برخوردار است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا