اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

پاداش چلسی از هازارد

باشگاه چلسی به خاطر «بازیکن بازنشسته رئال» پاداشی نجومی به جیب می زند.
به گزارش پیشرو ورزش، «هدیه ۵ میلیون پوندی رئال به چلسی به خاطر ادن هازارد»، این گزارش (چهارشنبه) نشریه تلگراف انگلیس از پول بادآورده ای که باشگاه لندنی به خاطر راه یابی رئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا است.
پاداش ۳۷۰ میلیارد تومانی رئال به چلسی درحالیست که ادن هازارد ۸ ماه پیش با پایان قراردادش با رئال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
ادن هازارد در سال ۲۰۱۹ از چلسی به رئال با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو منتقل شد ولی در قرارداد ستاره بلژیکی بندهایی وجود داشت که هزینه جذب این بازیکن به ۱۶۰ میلیون یورو افزایش می یافت.
این بازیکن یکی از انتقال های بد تاریخ رئال به شمار می آید چون با مصدومیت های متوالی نتوانست درخشش لازم را داشته باشد و رئال از جذب این بازیکن ضرر کرد.
نشریه انگلیسی می‌نویسد که رئال مادرید بعد از راه یابی به فینال لیگ قهرمانان موظف است به خاطر قرارداد با هازارد این مبلغ را ظرف «یک ماه آینده» پرداخت کند.
بر اساس گزارش تلگراف، باشگاه چلسی در مدت ۴ سال گذشته از انتقال ستاره بلژیکی به رئال در مناسبت های مختلف حدود «۴۰ میلیون پوند» پاداش از رئال دریافت کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا