اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

وزیر ورزش و جوانان: ژیمناستیک می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند

کیومرث هاشمی وزیر رورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه الفتی موفق شد در بازی‌های آسیایی رتبه خوبی کسب کند، این امید است که ژیمناستیک بتواند سهمیه المپیک هم بگیرد.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن به اردوی تیم ملی ژیمناستیک رفت تا ضمن نظارت بر تمرینات اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک در مصر، از نزدیک وضعیت این ملی‌‌پوشان را به تماشا بنشیند.

وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از اردوی تیم ملی ژیمناستیک اظهار داشت: ️با توجه به اینکه الفتی موفق شد در بازی‌های آسیایی رتبه خوبی کسب کند، این امید را به خانواده ژیمناستیک و ورزش کشور داد که این رشته می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند.

️در صورت کسب سهمیه المپیک، رشته ژیمناستیک می‌تواند یکی از رشته‌های موفق ما باشد. ظرفیت‌های خوبی در این رشته وجود دارد و امیدواریم پس از کسب سهمیه المپیک، شاهد حضور موفق ژیمناستیک در رقابت‌های المپیک باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا