اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

وزیر ورزش و جوانان: همان پاداش بازی‌های آسیایی را برای ورزشکاران پارا هم در نظر گرفتیم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان گفت: همان پاداش بازی‌های آسیایی را برای ورزشکاران پاراآسیایی هم در نظر گرفتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از آخرین اردوهای تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی گفت: روز پارالمپیک را به همه ورزشکاران و مسئولان این حوزه تبریک می‌گویم. در آستانه اعزام به بازی های پاراآسیایی وظیفه داشتیم که بازدیدی از اردوی تیم های ملی داشته باشید و به آنها خدا قوت بگوییم.

وی ادامه داد: نه تنها والیبال نشسته بلکه همه رشته های جانبازان و توان یابان نیاز به حمایت و پشتیبانی ویژه دارد که ما به عنوان وزارت ورزش وظیفه داریم حمایت های لازم را از آنها داشته باشیم.

هاشمی در مورد پاداش های در نظر گرفته شده برای ورزشکاران پاراآسیایی گفت: پاداشی که برای بازی‌های آسیایی در نظر گرفته شده برای پاراآسیایی هم در نظر گرفته خواهد شد. ما به عنوان وزارت ورزش پاداش هایمان برابر است و مشکلی در این زمینه ندارد. پاداش پای سکو را هم باید کمیته ملی پارالمپیک در نظر بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در مورد درخواست ورزشکاران برای تامین شغل آنها گفت: این موضوع به صورت قانوان به تصویب رسیده است اما در اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود. برای تحقق این امر موانعی وجود دارد که در تلاش هستیم ضمن برطرف کردن این موانع، تسهیلات بیشتری را هم برای ورزشکاران در نظر بگیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا