اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

وزیر ورزش و جوانان: می‌خواهیم از اقدامات سلیقه‌ای در ورزش جلوگیری کنیم

کیومرث هاشمی گفت: تمام دستگاه‌هایی که در ورزش مشغول هستند باید طبق سیاست‌ وزارت ورزش پیش بروند و از کار سلیقه‌ای پرهیز کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، جلسه کارگروه سیاست‌گذاری ورزش در راستای اسناد بالادستی و مصوبات شورای عالی ورزش با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، درمحل این وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این جلسه تاکید کرد: سیاست ما این است که با اجرایی کردن برنامه‌های بالادستی و مصوبات شورای عالی ورزش، بعد از این مدیران کل استانی وقت خود را صرف دو حوزه ورزش و جوانان کنند و دیگر درگیر برخی مسائل همچون تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نباشند.

وی افزود: براساس مصوبات شورای عالی ورزش تا اجرای طرح آمایش سرزمینی، هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد. زحمت انجام مصوبات بر دوش معاونت‌ها و ادارات کل خواهد بود و باید چند جلسه در این راستا برگزار کنیم تا بتوانیم بهترین خروجی را بگیریم، باید هم‌افزایی‌ها را بیشتر کنیم و گفتمان‌مان یکی شود.

هاشمی: می‌خواهیم از اقدامات سلیقه‌ای در ورزش جلوگیری کنیم

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌هایی که کار ورزش و تربیت‌بدنی را انجام می‌دهند باید طبق سیاست‌ وزارت ورزش پیش بروند. می‌بایست با دستگاه‌ها نشست بگذاریم و مصوبات را به عنوان سیاست به آنها ابلاغ کنیم. هدف اصلی ما این است که از سلیقه‌ای کار کردن هر دستگاه جلوگیری کنیم و همه دستگاه‌ها طبق سیاست ما کار را جلو ببرند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه بانوان و مدیران کل ستادی مربوطه حضور داشتند و هرکدام توضیحاتی در خصوص راهکارهای مناسب در پیشبرد موضوع جلسه ارائه دادند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا