اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

واکنش باشگاه استقلال به یک دلال

باشگاه استقلال واکنش تندی را نسبت به یک مصاحبه در خصوص انتقال بلانکو به این تیم نشان داد.
به گزارش پیشرو ورزش،️ باشگاه استقلال در واکنش به حملات ناجوانمردانه شخصی که از تریبون یک روزنامه برای حمله به استقلال استفاده می‌کند، اطلاعیه‌ای به شرح زیر را صادر کرد:
شخصی که خود را وابسته به نهادهای خاص می‌داند، مدیران استقلال را با بدترین لحن تهدید می‌کند و حتی ادعا کرده مدیرعامل باشگاه استقلال را عوض می‌کند، با استفاده از تریبون یک رسانه متعلق به دانشگاه آزاد، سلسله حمله‌های ناجوانمردانه‌ای به باشگاه استقلال و به ویژه به مدیریت این باشگاه داشته و اتهامات بی اساسی را به باشگاه استقلال نسبت داده است.
این جوسازی و ایجاد تنش در آستانه شهرآورد تهران، به خوبی ثابت می‌کند آ‌ن‌هایی که در ژست دلسوز استقلال ظاهر می‌شوند، با چه جریانی همراه و همسو شده‌اند. اگرچه معتقدیم آن روزنامه جزو رسانه‌های دانشگاهی و ارزشی کشور است اما سرویس ورزشی این روزنامه، طی روزهای گذشته حملات مداوم، ناجوانمردانه و دروغین به باشگاه استقلال داشته است.
روز گذشته هم این رسانه در راستای تشویش اذهان هواداران فهیم استقلال اقدام به انتشار چندین مطلب اهانت آمیز از جمله یک مصاحبه سراسر دروغ از طرف یک دلال معلوم الحال کرده است. باشگاه استقلال به دلیل شرایط حساس تیم تا این لحظه جواب این جریده را نداده ولی با گذر استقلال از بازی‌های حساس آتی به خصوص شهرآورد پیش رو، قطعا درباره این شخص که خود را جایی سردبیر و جای دیگر، قائم مقام و مدیرمسئول روزنامه معرفی می‌کند و همچنین برخی نویسندگان بخش ورزشی این روزنامه، حقایق زیادی را مطرح خواهد کرد.
️این به ظاهر افشاگری از سوی این رسانه به طور واضح از سوی افرادی است که برای منافع شخصی خود پشت اسم استقلال قایم شده‌اند وگرنه کیست که نداند اصل ماجرای حمله به مدیریت باشگاه استقلال چیست و اصلا از چه زمانی یک دلال در خصوص حق دلالی در یک روزنامه رسمی کشور مصاحبه کرده است؟
گردانندگان این روزنامه بهتر بود به جای دغدغه حق یک دلال (چون شخص معلوم الحالی که ایجنت رسمی مورد تایید فدراسیون فوتبال و فیفا نیست و قانونا حق هیچگونه فعالیت ایجنتی در فوتبال ندارد) به مشکلات دانشجویان می‌پرداختند، اسم و رسم دانشگاه آزاد را با چاپ محتویات دروغین ذهن یک دلال خدشه دار نمی‌کردند و به این دلال می‌گفتند از مراجع قانونی پیگیر حق دلالی مورد ادعایش باشد نه اینکه برای کسب شهرت در فضای مجازی جولان بدهد.
باشگاه استقلال قطعا از این روزنامه و مالک معنوی آن، بابت این که تریبون ارزشمند خود را در اختیار اشخاصی قرار داده که قصد کاسبی به اسم دفاع از استقلال را دارند، شکایت خواهد کرد.
️رویه باشگاه استقلال پرداخت حق حساب به مواجب بگیران و پرداخت پورسانت به دلال‌ها نیست و با انتشار گزارش و مصاحبه هم این رویه تغییر نخواهد کرد.
اما درباره اظهارات آن فرد دلال معلوم الحال که در مورد ارتباط ایشان با افراد خاص مدارک زیادی موجود است؛ لازم به توضیح است که طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های ایرانی حق پرداخت پول به هیچ مدیربرنامه‌ای را داخل قرارداد یا حتی خارج از قرارداد ندارند و این افراد تنها می‌توانند حق ایجنتی خود را از بازیکنان دریافت کنند.
باشگاه استقلال در سال جاری و‌ در پروسه جذب بازیکن خارجی و داخلی، دلاری و ریالی تاکنون به هیچ ایجنت و مدیربرنامه‌ای پرداخت نکرده است و تمایلی هم نسبت به ورود به این موضوع که حق ایجنتی از طرف بازیکن به چه کسانی پرداخت شده است ندارد. مدیر باشگاه هم در هیچ یک از نقل و انتقالات داخلی و خارجی نماینده‌ای نداشته و نخواهد داشت. اسناد پرداختی به تمام بازیکنان خارجی که از سوی بازیکنان با امضا و اثر انگشت تایید شده هم در حسابداری باشگاه موجود است و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.
سکوت باشگاه استقلال در این مدت متاسفانه باعث وقیح‌تر شدن برخی‌ها شده ولی در صورت لزوم، باشگاه استقلال با ارائه مدارک و مستندات به نهادهای ذیصلاح، گزارشی دقیق از نفوذ و دخالت یکسری افراد معلوم الحال و دلال و ارتباط آن‌ها با یکسری افراد خاص خواهد داد و نسبت به اتهامات وارده، اقدامات قضایی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و محاکم قضایی کشور انجام خواهد شد.
باشگاه استقلال از هواداران فهیم خود می‌خواهد بدون توجه به این جوسازی ها که معمولا به نیت تخریب استقلال و در آستانه بازی های حساس انجام می شود، از تیم محبوب خود حمایت کنند تا استقلال از بازی های آتی سربلند بیرون بیاید.
قطعا در زمان مناسب و در مقطعی که استقلال آسیب نبیند، حقایق به اطلاع هواداران عزیز خواهد رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا