اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تورویژه‌های خبری

هندبال انتخابی المپیک: شکست قزاقستان مقابل ایران

ملی پوشان هندبال ایران ، قزاقستان را شکست دادند و تکلیف صعود به نیمه نهایی به بازی با بحرین مشخص خواهد شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی هندبال کشورمان امروز در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس به مصاف قزاقستان رفت. وسلین وویوویچ در این بازی از ابتدا به بازیکنان جوان خوداعتماد کرده و این بازیکنان نیز با بازی خوب و هماهنگ خود در زمیین مسابقه جواب اعتماد سرمربی خود را داده و با نتیجه ۴۲_۲۰ قزاقستان را شکست دادند.

نیمه نخست این دیدار با برتری مطلق ملی‌پوشان همراه بود. در این نیمه حملات منسجم ملی‌پوشان و همچنین دفاع مستحکم و البته عکس‌العمل‌های بسیار خوب «فواد فرهادی» درون دروازه باعث شد تا دقیقه ۱۷ نیمه نخست دروازه ایران باز نشود. در نهایت این نیمه با نتیجه ۴-۲۰ به اتمام رسید.
نکته قابل توجه در این نیمه مصدومیت حسین جهانی در دقیقه ۲۵ بود.

قزاق‌ها در نیمه دوم در حملات موفق‌تر از نیمه اول عمل کردند و توانستند جمع گل‌های خود را دو رقمی کنند اما در نهایت با اختلاف گل ۲۲ امتیازی، باین بازی با نتیجه ۲۰-۴۲ به سود تیم ملی هندبال کشورمان به پایان رسید و تکلیف صعود از این گروه و حضور در جمع چهار تیم پایانی این رقابتها در دیدار روز سه شنبه مقابل بحرین مشخص خواهد شد.

قزاقستان نتیجه نخستین بازی خود در این رقابت‌ها مقابل بحرین را نیز ۱۸-۴۶ واگذار کرده بود. قزاق‌ها فردا به مصاف تیم ملی ژاپن می‌روند.
تیم ملی کشورمان فردا با قرعه استراحت روبرو است و خود را آماده دیدار حساس با بحرین می‌کند. این دیدار مهم روز سه‌شنبه، دوم آبان ماه ساعت ۱۷٫۳۰ خواهد شد.

در دیگر دیدارهای امروز کره جنوبی با هند، کویت با ژاپن، چین با عربستان سعودی و قطر با امارت متحده عربی دیدار می کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا