اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران: تساوی تراکتور و ملوان/برتری ذوب آهن مقابل نفت آبادان

نتیجه ۲ بازی پایانی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در روز پایانی دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۱۵ امروز ۲ بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و تختی آبادان برگزار شد.

ملوان انزلی صفر- تراکتور صفر

تراکتور که بدون پاکو خمز و در غیاب بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی، محمد قنبری و سعید کریم آذر به زمین رفته بود، در نهایت پس از ۳ برد متوالی برای اولین بار در این فصل متوقف شد تا با ۲۵ امتیاز و گل زده بیشتر نسبت به پرسپولیس بار دیگر به رتبه سوم جدول صعود کند. 

شاگردان مهدی تارتار نیز با چهارمین بازی خانگی بدون برد خود ۲۳ امتیازی شده و به رده ششم سقوط کردند. این در شرایطی است که انزلی‌چی‌ها در هفته‌های اخیر ۳ بازی متوالی خارج از خانه را برنده شده‌اند.

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و هادی طوسی

کارت زرد: علیرضا محمد(مربی) حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور و مجید عیدی از ملوان/ آلوارو خیمنز، محمد آقاجان‌پور و گوستاوو واگنین از تراکتور

کارت قرمز: –

گل: –


صنعت نفت آبادان صفر- ذوب آهن یک

ذوب آهن با این پیروزی پس از ۳ تساوی به برد رسید تا با ۲۴ امتیاز به رده پنجم صعود کند اما آبادانی‌ها که از ابتدای فصل در بازی‌های خانگی به پیروزی نرسیده‌اند، برای سومین دیدار متوالی در خانه شکست خوردند تا با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر از هوادار و پیکان در رده چهاردهم باقی بمانند.

داور: سید علی اصغر مومنی

کمک‌ها: حسن ظهیری و سعید زیبا

کارت زرد: فرزین معامله‌گری از صنعت نفت/ مهرداد رضایی و مجید علیاری از ذوب آهن

کارت قرمز: –

گل: محمد جواد محمدی(۲۷) برای ذوب آهن

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا