اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

هفته هشتم لیگ یک: برتری پرگل فجر/پیروزی سایپا و آرمان گهر/ تساوی استقلال و خوشه طلایی

۶ مسابقه از هفته هشتم لیگ یک فوتبال امشب برگزار شد و تیم استقلال ملاثانی که ۲۷ هفته شکست نخورده بود امشب باخت و فجرشهید سپاسی هم با گلباران تیم قعرنشین به رده دوم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،۶ مسابقه از هفته هشتم لیگ یک فوتبال امشب برگزار شد. در این روز امید وحدت خراسان همان تیم ضعیف و بی‌انگیزه همیشه بود و این مرتبه هم یازده گل از فجرشهید سپاسی خورد تا در قعر جدول باقی بماند. فجر هم با این برد به رده  دوم جدول صعود کرد. شمس آذر قزوین با وجود  تیم استقلال ملاثانی که در مجموع دو فصل گذشته ۲۷  هفته شکست نخورده بود امشب در دقیقه ۹۰ از باخت خانگی فرار کرد تا همچنان شکست ناپذیر باقی بماند.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

فجرشهید سپاسی ۱۱- امید وحدت خراسان صفر

دریای بابل یک – خلیج فارس ماهشهر صفر

سایپا یک – ون پارس اصفهان صفر

مس شهربابک یک – شمس آذر قزوین یک

پارس جنوبی صفر- آرمان گهر یک

استقلال ملاثانی یک – خوشه طلایی ساوه یک

در حال حاضر تیم‌های شمس آذر قزوین ۱۷ امتیازی، فجرشهید سپاسی ۱۶ امتیازی و استقلال ملاثانی ۱۵ امتیازی در رده‌های اول تا سوم جدول لیگ قرار دارند.  امشب در ۵ مسابقه ۶ گل زده شد و در یک بازی ۱۱ گل فجر به تیم قعرنشین زد! سایر دیدارهای هفته فردا برگزار می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا