اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

هاشمی در اردوی تیم ملی شمشیربازی: اگر تلاش همراه با مدال باشد همه مردم خوشحال می‌شوند

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش خود را بکنید و اگر این تلاش همراه با کسب مدال باشد، همه مردم خوشحال می‌شوند.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی خطاب به ملی‌پوشان این رشته، اظهار داشت: هدف از این حضور خدا قوت، خسته نباشید گفتن و تشکر کردن از مجموعه خانواده شمشیربازی به ویژه کادرفنی و ملی‌پوشان است. این بچه‌ها با زحمت کشیدن و تمرین کردن در شرایط سخت، آماده حضور در مسابقات می‌شوند. از کمیته ملی المپیک و مناف هاشمی نیز تشکر می‌کنم که اردوهای مناسبی را فراهم کردند و امیدوارم بچه‌ها با بهترین شرایط به بازی‌های آسیایی اعزام شوند و با دست پر نیز بازگردند. هرچند هدف ابتدایی ما در این رویداد قاره‌ای نماینده شایسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران باشید. با توجه به نگاه‌های فرهنگی و ارزش‌هایی که در کشورمان وجود دارد، ان‌شاءالله نماینده خوبی برای کشورمان باشید.

وی افزود: در مرحله دوم بحث مدال‌اوری و مقام برای ما اهمیت دارد. در ورزش همیشه برد و باخت وجود دارد اما مهم تلاش شما است. تلاش خود را بکنید و اگر این تلاش همراه با کسب مدال باشد، همه مردم خوشحال می‌شوند. تیم اعزامی شمشیربازی یک ویژگی دارد و ترکیبی به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شود که ۳ نفر از اعضای تیم تجربه حضور در این رویداد را دارند. برخی از این دوستان سومین تجربه‌شان است و این موضوع مهم هم می‌تواند به کمک کادرفنی بیاید و هم تک تک بچه‌ها. اگر در گذشته هم اشتباهاتی در رقابت‌های مختلف به ویژه در بازی‌های آسیایی مرتکب شده است، این تجربه برای جلوگیری از تکرار اشتباه کمک خواهد کرد. البته نفرات جوان‌تر نیز همراه تیم اعزام می‌شوند. ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه داریم و این می‌تواند به مجموعه کار ما کمک کند.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: خوشحالم پورسلمان، رئیس فدراسیون روند کار را مثبت ارزیابی کرده و این توان در تک تک شما وجود دارد. با توحه به صلابت‌تان دسترسی به مدال امکان‌پذیر است. زمانی هم است که در مسابقات شرکت می‌کنید و شاید دسترسی به مدال سخت باشد اما همین که هدف خود را روی می‌توانند برده‌اید، این امر خیلی مهم است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =

دکمه بازگشت به بالا