اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هاشمی: تیم ملی فوتبال امید در اولین دیدار امیدوار کننده ظاهر شد

سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ عملکرد اعضای تیم ملی امید در اولین دیدار مقابل تیم عربستان را امیدوار کننده دانست.
به گزارش پیشرو ورزش، مناف هاشمی سرپرست کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که روز گذشته از نزدیک شاهد دیدار ملی پوشان کشورمان با تیم ملی امید عربستان بود در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان گفت: تیم امید ایران علیرغم اینکه هنوز تعدادی از بازیکنانش به اردو ملحق نشده اند و دست کادر فنی برای تعویض و تغییر ارنج خالی است اما نمایش بسیار خوب و امیدوار کننده ای را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ملی پوشان ایران موقعیت های خوبی را داشتند و انصافا بهتر از عربستان ظاهر شدند. بی شک تزریق بازیکنان جدید می تواند کمک شایانی به تیم و کادر فنی کند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با اشاره به پیگیری های بعمل آمده برای اعزام ۳ بازیکن دیگر به هانگژو اظهار داشت: قابل درک بود که تیم پرسپولیس به دلیل دیدار حساسش مقابل باشگاه النصر عربستان بازیکنان خود را با تاخیر در اختیار تیم امید قرار دهد. اما خوشبختانه با هماهنگی های بعمل آمده طی امروز و فردا این بازیکنان نیز به ترکیب تیم اضافه می شوند تا در دیدارهای بعدی به یاری تیم بیایند.
وی در پایان گفت: امیدوارم ملی پوشان فوتبال تیم امید با ادامه روند بازی اول بتوانند نتایج خوبی برای کاروان و کشور بدست آورند و موجبات شادی دل مردم را فراهم کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا