اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

هادی چوپان: وظیفه ماست آرامش را به کشور برگردانیم

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا در مراسم استقبالش در شیراز گفت: وظیفه ما این است آرامش را به کشور برگردانیم، مشکلات در داخل کشور حل می‌شود، نباید مشکلات را به خارج کشور انتقال دهیم که باعث سواستفاده دیگران شود.

به گزارش پیشرو ورزش، هادی چوپان دقایقی پس از ورود به زادگاهش استان فارس چنین گفته است:‌ امیدوارم بتوانیم آرامش را به خودمان برگردانیم و خودمان را در برابر مشکلات و ناراحتی ها حفظ کنیم، : وظیفه ما این است آرمش را به کشور برگردانیم، مشکلات در داخل کشور حل می‌شود.

نخستین ورزشکار ایرانی و قاره آسیا که موفق به کسب مدال طلای مسترالمپیا شده است، در ادامه اظهار داشت: آرام باشیم، مثل گذشته و تاریخمان و فرهنگمان، با افتخار، با صبر و شکیبایی.

چوپان با تأکید بر اینکه نباید مشکلات داخلی را به بیرون کشور انتقال داد که کسی سوء استفاده کند، گفت:‌ باید از هویت ایرانی و اصالت خود دفاع کنیم.

وی اظهارداشت: مشکلات ما مربوط به خودمان است، مربوط به خارج از مرز نیست. برای نام کشورمان و خاک کشورمان از همه چیز بگذارید اما اسم ایران را از خودتان جدا نکنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا