اخبار ورزشیورزش تهران

نیک قلب مدیر مجموعه ورزشی بعثت تهران شد

سید جواد نیک قلب با حکم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی بعثت تهران شد.
به گزارش مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش، در راستانی جوان گرایی، تزریق امید و پیشبرد اهداف فرهنگی ورزشی در جنوب تهران، اداره کل ورزش و جوانان نیک قلب که سوابق موفقی در امر مدیریت های ورزشی دارد را انتخاب کرد. مجموعه بعثت از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی در جنوب تهران است که ظرفیت میزبانی از صدها هزار ورزشکار در رشته های مختلف را در سال دارد. امروزه که جوانان و نوجوان نیازی جز امیدواری ندارند، جامعه ورزش کشور نیازمند مدیرانی جوان با تفکری جدید و به روز هستند که به جای سوءاستفاده از نیروی پرکار و با انگیزه، به فکر احترام و تزریق امید به آن ها باشد. فرهنگ احترام گذاشتن و در کنارهم تلاش کردن برای هدفی والا، همان قله ی پیروزی و عظمت ایران اسلامی است. آن هم در شرایط ملتهب جامعه، آن هم در مناطق جنوب تهران که مردمی با شعور و خون گرم و صبوری دارد، تنها راه امید، مجموعه های ورزشی هستند. اگر کسی در عرصه قهرمانی، تفریحی و خانوادگی بتوان قدمی برای انان بردارد شاید رسالتی بزرگ را به منصه ظهور رسانده است.
بدون شک حتما انتخاب سید جواد نیک قلب انتخاب هوشمندانه ای بود که باید بابت آن از مدیرکل اداره ورزش و جوانان تشکر و قدردانی کرد. زیرا ایشان یکی از نوابغ عرصه مدیریت ورزشی در کشور می باشند که در جوامع ورزشی ایشان را پشت میز ندیده اند. و همیشه در کنار ورزشکاران، ورزش دوستان در حال تلاش و پیشرفت بوده است. از سوابق فعالیت ایشان می توان به:
مدیر تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان (کیش)
مربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلای ایران در مسابقات قهرمانی (سریلانکا)
مسئول اجرایی مسابقات کبدی قهرمانی آسیایی ( گرگان)
و از دیگر فعالیت های ایشان می توان به مدارک رسمی و بین المللی ورزشی اشاره کرد که همه ی آن ها در وب سایت هیئت کبدی استان تهران موجود می باشد (رزومه کامل سید جواد نیک قلب) .
اما انتخاب ایشان یک دلیل خیلی مهم و قابل توجه نیز داشته است. آقای سید جواد نیک قلب در کنار جذب سرمایه مادی و مذاکره های متعدد به سرمایه گزاران ورزشی، تقریبا تمام وقت باقی مانده ی خود را صرف استعدادیابی جوانان کرده است که همین امر باعث افزایش محبوبیت ایشان در بین نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش شده است. استعدادیابی امری ساده و یا صرفا فنی نیست. شما باید دوره های روانشناسی، جامعه شناسی و.. گذارنده باشید، و فقط تجربه کار و فعالیت های ورزشی شما کافی نمی باشد. دیگر در دهه ۵۰ یا ۶۰ استعدادیابی نمی کنیم. ما با جوانان عصر تکنولوژی و با یک آگاهی بی نظیر روبرو هستیم.
در انتها امیدواریم آقای نیک قلب همانطور که با ورودشان از چند روز پیش دست به فعالیت و مذاکره های متعددی برای پیشرفت، ترمیم و… در مجموعه بعثت زده اند، در آینده ی نزدیک فضا را برای جوانان گسترده تر کنند و به آنان با زبان منطق و آگاهی برساند که سرمایه اصلی آنان هستند و آینده از آن جوانان است و بس. منتظر خبرهای خوب در روزهای آینده برای مجموعه بعثت تهران هستیم و برای آقای سید جواد نیک قلب و تیم همراهشان آرزوی موفقیت می کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا