اخبار ورزشیورزش تهران

نگاه تخصصی و مهندسی شده در روابط عمومی ها خوب دیده نشده است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تاکید کرد: نگاه تخصصی و مهندسی شده در کالبد سربازان خط مقدم حوزه اطلاع رسانی یعنی روابط عمومی ها، خوب دیده نشده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، دکتر بابایی در مراسم روز “روابط عمومی و ارتباطات” اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این مراسم و ساری و جاری بودن برنامه هایی در راستای تقدیر از جایگاه روابط عمومی ها در عرصه ورزش تهران، گفت: در پی آسیب شناسی هایی که طی ۸ ماه گذشته صورت گرفته، به این واقعیت رسیده ایم که اگر روابط عمومی ها نتوانسته اند خود را با سطوح علمی بروز رسانی کنند، حاصل نگاه سنتی مدیران بوده و این نگاه سنتی با متد خاص، محدود و بسته خودش، تسری پیدا کرده، در حالی که از نگاه ما، روابط عمومی ها مهندسانی هستند در راستای تنویر افکار عمومی در مورد داده های دستگاه خودشان. مهندسانی که ویترین سازمان و قلب تپنده آن هستند و پس از دهه های شعارزدگی، حالا باید بدنبال تحقق نظریه عملگرایی باشند.
وی با اشاره به این مهم که در نقش رسانه ای نوین، اطلاع رسانی نوین رنگش متفاوت است، افزود: در گذشته، مدیران، روابط عمومی ها را حیاط خلوت خود می دانستند، اما امروز باید جایگاه واقعی روابط عمومی ها مشخص شود. کار باید با مطالعه وآسیب شناسی پیش برود و به همه مدیران، جایگاه واقعی روابط عمومی ها را القا کنیم. باید نیروهای فعال را به روابط عمومی ها گسیل بدارند و از نگاه نخ نما و پوسیده گذشته، گذر کنیم. بدیهی است که تثبیت این جایگاه، بر عهده شما در روابط عمومی هاست.
بابایی از اشراف خود به مشکلات روابط عمومی ها گفت و تاکیدکرد که خیلی از مصائب این عرصه را دیده و احساس کرده و ادامه داد: با تمام وجود به میدان بیائید و منسجم و همسو، این فریاد را به گوش آنهایی که بی خبرند، برسانید که روابط عمومی ها جایگاه رفیع و والایی دارند و می خواهیم به سوی موفقیتی پایدار و به صورت علمی حرکت کنیم، زیرا جایگاه روابط عمومی ها در نظام سازماندهی، بسیار بالاست.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران همچنین تاکیدکرد: در استان تهران، مطمئناً با همراهی مدیران، به سمت تخصصی کردن حوزه روابط عمومی ها پیش خواهیم رفت و به جامعه اداری و مدنی خود اعلام خواهیم کرد که نقش روابط عمومی ها، چه نقش کلیدی و مهمی است و افتخار ما این است که عاشقانه در عرصه روابط عمومی نقش داشته باشیم، حتی اگر مجبور شویم که نسل سوخته این اتفاق باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا