اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نکونام: همه جوره ما را تحت فشار گذاشته‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الان هم یک آدم بی‌سروپا می‌آید و درباره نظرات من می‌خواهد حرف بزند.
به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام درخصوص حواشی اخیر باشگاه استقلال و اختلاف بین کادر فنی و مدیریت، تصریح کرد: دیگر همه خسته شده‌اند. واقعاً هیچ جانی برای ما نمانده است. جای اینکه شمشیر بدهیم یه یاران خودمان که برای ما بجنگند، باید شمشیرها را از دست آنها بگیریم. نیم فصل اول و الان هم همان داستان است. تکرار می‌کنم؛ قطعاً دوست ندارند من نتیجه بگیرم و اگر شهامت داشته باشند این موضوع را تایید می‌کنند، اما من به پشتوانه تیمی که داریم و بازیکنانی که داریم زحمت می‌کشیم و تلاش می‌کنیم تا کار خودمان را انجام دهیم. توجهی به برد و باخت نمی‌کنم. شرایط در فوتبال باید به گونه‌ای باشد که همه از آن لذت ببرند. ما اصلاً آرامش نداریم. هر روز برای ما داستانی درست می‌کنند تا از قصد و به عمد تمرکز تیم ما را بهم بزنند. پول کم و زیاد به بازیکنان می‌دهند. قرارداد بازیکنان را اصلاح نمی‌کنند. با بازیکن قرارداد نمی‌بندند و یک روز مانده به بازی قرارداد را نهایی می‌کنند. مشکلاتی داریم که مشخص است و هواداران می‌دانند چه خبر است. من اول فصل گفتم و الان هم تکرار می‌کنم؛ هیچ چیزی تغییر نکرده است. نمی‌دانم به چه کسی باید بگوییم و چه باید بکنیم. همه جوره ما را تحت فشار گذاشته‌اند.
وی افزود: الان هم یک آدم بی سر و پا می‌خواهد درمورد صحبت‌های من حرف بزند. آنقدر می‌خواهند فوتبال ما را کوچک کنند که یک آدمی که اصلاً مشخص نیست چه کسی است می‌خواهد در آن اظهارنظر کند. شما ۱۰ سوال از من می‌پرسید و من به ۲ تا آنها پاسخ می‌دهم. چرا کسی بازیکنانی مانند سعید مهری صحبت نمی‌کند؟ چیزی که واضح و مشخص است را توضیح بدهند. هرچه را دلشان بخواهد می‌گویند و او اصلاً بیخود می‌کند پاسخ من را می‌دهد. او اصلاً کیست که بخواهد جواب من را بدهد؟ همین که جرات نمی‌کند به سمت رختکن و کمپ بیاید نشان دهنده همه چیز هست. اینها آدم‌هایی هستند که آمده‌اند و دشمنی با من را به استقلال کشانده‌اند. ما می‌توانیم از هم خوشمان نیاید، اما باید با هم کار کنیم و استقلال موفق شود. باید تا آخر تلاش کنیم، اما این کارها واقعاً خسته کننده شده است و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد کارت زرد‌هایی که داور به بازیکنان تیمش داد، گفت: من درمورد اکرمی باید بگویم که در بازی فولاد با نساجی که ۲ بر صفر پیش بودیم و ۳ بر ۲ باختیم. در آن بازی مشخص بود که من باید ببازم. ما امروز ۵ کارت زرد گرفتیم و داور صحنه‌هایی را برای تیم حریف نمی‌دید. صحبت کردن بی‌فایده است و فردا که وقت نداریم سرمان را بخارانیم می‌گویند به کمیته انضباطی برویم. با همه می‌جنگیم و یک نفر داور هم روی آنها؛ داور به ۱۰ نفر و تند تند کارت داد!
وی افزود: شما ۲۶ بازیکن تیم من را بشمارید و اگر درست گفتید من خداحافظی می‌کنم. آمار دروغ به مردم ندهید.
نکونام درمورد بازی‌های معوقه سپاهان، تصریح کرد: ما آنقدر مشکل داریم که فرصت نمی‌کنیم به این چیزها فکر کنیم. درگیر جنگ و دعواهای خودمان هستیم. من از اینجا بیرون بروم دوباره در رختکن یک مشکل جدید ایجاد می‌شود. چو فردا رسد فکر فردا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد سرپرست تیم، اظهار داشت: صحبتی نشده است و فعلاً خواجه‌گیری در کنار ما است و کارها را انجام می‌دهد.
وی درمورد اینکه اعلام کرده بود اورونوف را نمی‌خواهد، گفت: یک مصاحبه از من نشان دهید که این حرف را زده باشم. وویس ضبط کردن کار آنها است و اگر ضبط کرده‌اند آن را منتشر کنند تا ببینیم چه کسی را می‌خواستم. من صبح گفتم اورونوف و ۲ بازیکن ایرانی می‌خواهم. اگر می‌خواهید یک بازیکن خارجی بگیرید نیاز نیست او را جذب کنید. این حرف را زدم. جذب یک خارجی برای اینکه بگویند فقط بازیکن گرفته‌ایم به کارم نمی‌آید.
نکونام افزود: بعد یا قبل از جذب ماشاریپوف ندارد. زمانی که نساجی با نوبهار بازی داشت و بازی رفت تمام شد من نامه زدم که این بازیکن را می‌خواهم، چون متوجه شدم قراردادش تمام شده و مبلغش ۲۰۰ هزار دلار است. ماشاریپوف آزاد شد و وی را جذب کردیم. اورونوف هم به درد ما می‌خورد به شرطی که دو بازیکن دیگر مدنظرم را هم جذب می‌کردند. من باید نسبت به یاری که می‌گیرم سیستمم را بچینم وگرنه جذب بازیکن به تنهایی فایده‌ای ندارد. ما معظلی داریم که نمی‌دانیم چه باید بکنیم!
وی درمورد شرایط رضا میرزایی و حسین‌زاده، گفت: درمورد حسین‌زاده اطلاعاتی ندارم و کارهای قانونی را باشگاه و مدیریت باید پیگیری کنند. درمورد میرزایی هم هنوز شرایط بازی پیدا نکرده که ما بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم. اگر بتواند زود به تیم اضافه شود شاید بتوانیم از وی استفاده کنیم و در غیر اینصورت قرضی یا دائمی به تیم دیگری خواهد رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا