اخبار ورزشیسایر اخبار

نوری: مشخص نبود به مسابقات اعزام می‌شوم یا نه

دارنده مدال نقره مسابقات کامپوند پاراتیروکمان قهرمانی آسیا گفت: تنها یک اردوی یک هفته‌ای‌ داشتیم و حتی تا یک روز قبل از مسابقات مشخص نبود من اعزام می‌شوم یا نه.

به گزارش پیشرو اسپرت ، هادی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره کسب مدال نقره در مسابقات کامپوند رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی آسیا گفت: متأسفانه مدتی توسط کادر فنی قبل کنار گذاشته شدم، اما با حضور کادر فنی جدید و اعتماد آنها دوباره دعوت شدم و بابت این اعتماد از آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل تغییراتی که در تیم داشتیم نتوانستیم اردوهای منظم و مناسبی برگزار کنیم و تنها یک اردوی یک هفته‌ای‌ داشتیم و حتی تا یک روز قبل از مسابقات مشخص نبود من اعزام می‌شوم یا نه، خوشبختانه با اعتماد کادر فنی جدید موفق شدم دوباره موقعیتی را که داشتم به دست آورم.

دارنده مدال نقره مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی آسیا تصریح کرد: خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردم می‌توانستم طلا بگیرم. بابت از دست دادن مدال طلا خیلی ناراحتم، اما خدا را شکر که با دست پر برمی‌گردم و جواب اعتماد رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، دبیر فدراسیون و کادر فنی را با این مدال دادم.

* حذفم از تیم ملی ناعادلانه بود

نوری درباره علت کنار گذاشته شدنش از تیم ملی گفت: چون در مسابقات هلند که ۳ ماه قبل برگزار شده بود نتوانستم سهمیه بگیرم از تیم کنار گذاشته شده بودم، اما موضوعی که هرگز جایی عنوان نشد این بود که ۲ هفته قبل از مسابقات کمانم شکست و آن را تعویض کردم و برای اینکه به کمان جدیدم عادت کنم نیازمند زمان بودم که این فرصت به من داده نشد.

وی افزود: خدا را شکر همه چیز دست به دست هم داد تا در این مسابقات شرکت کنم. از طرفی چون حذفم از تیم ملی ناعادلانه بود و دلیلش برای خودم مشخص نبود انگیزه بالایی داشتم. در مدتی هم که من از تیم ملی کنار بودم دست از تلاش نکشیدم و تمریناتم قطع نشد.

* سهمیه پارالمپیک به نام ایران است نه شخص

دارنده مدال نقره مسابقات کامپوند پاراتیروکمان قهرمانی آسیا درباره کسب سهمیه پارالمپیک گفت: سهمیه در هر رشته طبق قوانین آن رشته تقسیم می‌شود. در هلند بچه‌ها ۲ سهمیه گرفته بودند، اما ما قوانین جدید را نمی‌دانستیم که من اینجا تنها توانستم در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و اجازه حضور در مسابقات کسب سهمیه را پیدا نکردم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی نماینده ایران در بازی‌های پارالمپیک خواهند بود، گفت: این موضوع به تشخیص مربیان و کمیته ملی پارالمپیک بستگی دارد که آیا نفرات باید از نظر رکوردی اعزام شوند یا شخصی که موفق به کسب سهمیه شده است. هرچند این سهمیه به نام ایران است نه شخص، اما تصمیم نهایی بستگی به نظر کمیته ملی پارالمپیک دارد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =

دکمه بازگشت به بالا