اخبار ورزشیسایر اخبار

نشست مشترک مسئولین کانون جوانان و مدیر استخر باشگاه پرسپولیس

نشست مشترک مسئولین کانون جوانان و مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه پرسپولیس پایتخت برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی کانون جوانان منطقه چهارده تهران، در این نشست که در ورزشگاه درفشی فر باشگاه پرسپولیس و با حضور حسین شیرازی مقدم (دبیرکل کانون جوانان شهر تهران و دبیر منطقه ۱۴) ، مهندس شکوریان ( مدیر استخر باشگاه پرسپولیس) ، مازیار خویشوند (مدیر کمیته ورزشکاران و هنرمندان کانون جوانان) ، سجاد منتظری (معاون اجرایی و امور محلات کانون جوانان) ، حسین یراقبافان (مسئول پیگیری های ویژه کانون جوانان) و ایلیا تبریزی (جانشین معاون امور ورزشی کانون جوانان) برگزار شد نسبت به همکاری های مشترک تبادل نظر و رایزنی شد.

همچنین مقرر گردید اعضای کانون جوانان از استخر باشگاه پرسپولیس با تخفیف مشخص استفاده نمایند.

در این نشست حسین شیرازی با قدردانی از حمایت های ویژه مدیریت استخر پرسپولیس ، حمایت و نگاه ویژه به جوانان را لازمه ی پیشرفت جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد تا به همت مسئولین این حمایت ها ادامه داشته باشد.

مهندس شکوریان با قدردانی از حضور مسئولین کانون جوانان در مجموعه ورزشی پرسپولیس ، اعلام آمادگی کرد تا در کنار کانون باشند.

همچنین با حضور مسئولین کانون جوانان از امکانات ورزشی مجموعه درفشی فر باشگاه پرسپولیس بازدید بعمل آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا