اخبار ورزشیورزش تهران

نشست مسئولین هیئت پهلوانی سپاه تهران با رئیس سازمان ورزش سپاه حضرت رسول

نشست مسئولین هیئت پهلوانی سپاه تهران با رئیس سازمان ورزش سپاه حضرت رسول (ص) در دفتر این سازمان برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، این نشست با حضور مسعود هدیه لو و حسین شیرازی (رئیس و دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای سپاه محمد رسول الله) و سردار  حاج کاظم یزدانی (رئیس سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ) برگزار شد.

ابتدا هدیه لو گزارشی از اقدامات هیئت پهلوانی و زورخانه ای سپاه تهران را به سردار یزدانی ارائه و در خصوص موانع و مشکلات موجود در حوزه ورزش نکاتی را بیان نمود و سپس از رئیس سازمان ورزش سپاه تهران خواست در خصوص برنامه های موجود و مشکلات ارائه طریق نمایند.

سردار حاج کاظم یزدانی سکاندار ورزش سپاه پایتخت با قدردانی از حضور مسئولین ورزش ولایی این سازمان ، ترویج این ورزش آئینی ملی مذهبی کشورمان را خیلی ضعیف عنوان داشت و بر تلاس بیشتر بر شناختن آئین های ورزش زورخانه ای در سطح جامعه تاکید کرد.

همچنین حسین شیرازی گزارشی از اقدامات انجام گرفته در کانون بسیج ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای تهران را عنوان و گزارش مکتوبی را به سردار یزدانی ارائه نمود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا