اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

نشریه اسپورت: بازگشت مسی به بارسلونا شبه محال است

نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا از بازگشت مسی ناامید شد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «اسپورت» کاتالونیا امروز در گزارشی به مسئله بازگشت لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی به بارسلونا پرداخت. رسانه نزدیک به باشگاه کاتالونیا از بن بست مذاکرات بارسلونا با لالیگا خبر داد.

خاویر تباس رئیس لالیگا پیشنهاد بارسلونا برای بازگشت مسی را نپذیرفت. لالیگا خواهان اجرای تمام شروط تعیین شده از سوی باشگاه بارسلونا است تا مجوز بازگشت مسی را صادر کند.

بارسلونا برای برگرداندن مسی قرار است چندین بازیکنش را در لیست فروش بگذارد تا سقف تعیین شده برای دستمزدها برای بارسلونا کاهش یابد و مسیر بازگشت مسی به لالیگا هموار شود.

اما مذاکرت طرفین شب گذشته به بن بست رسید و بازگشت مسی به بارسلونا شبه محال است. لالیگا از خواسته هایش کوتاه نمی آید و در مقابل بارسلونا نمی تواند شروط لالیگا را اجرا کند.

در صورت منتفی شدن قطعی انتقال لیونل مسی به بارسلونا باشگاه الهلال عربستان آماده شکار ابرستاره آرژانتینی با رقم باورنکردنی ۸۰۰ میلیون دلار برای دو فصل است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یک =

دکمه بازگشت به بالا