اخبار ورزشیفوتبال ایران

نبی رده‌های سنی بازیکنان فوتبال توسط دبیر کل سابق را تغییر داد+عکس

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیاتهای فوتبال‌های استان‌ها رده‌های سنی بازیکنان برایشرکت در مسابقات فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به روسای فوتبال استانهای کشور، رده های سنی بازیکنان جهت شرکت در مسابقات فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

متن نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به روسای هیاتهای فوتبال به شرح زیر است:

 با توجه به تاکید اینجانب مبنی بر بررسی مجدد شرایط رده های سنی بازیکنان فوتبال و استعلام و نظرات کارشناسی اخذ شده از روسای محترم هیئت فوتبال استانها، اعضای کمیته جوانان،  کمیته مسابقات سازمان لیگ و متخصصین فوتبال پایه برای فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ ،  اصلاحیه شرایط رده های سنی بازیکنان تیم های فوتبال پایه آقایان در فصل های ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ (یکسال تغییر در رده های سنی ) اعلام می گردد.

لازم به ذکر است، رده های سنی که پیش از این در نامه قبلی این فدراسیون اعلام شده است از درجه اعتبار ساقط می باشد و مبنای اجرا و برگزاری مسابقات در فصل جاری شرایط سنی ذیل خواهد بود.

مقتضی است نسبت به رعایت و نظارت بر حسن اجرای آن اقدام لازم به عمل آورید.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا