اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

نامه وزیر ورزش و جوانان به خسروی‌وفا در پی کارشکنی انگلیس

وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رییس کمیته ملی المپیک، از او خواست اعتراض ایران به تداوم سیاست دوگانه نهادهای بین‌المللی ورزشی را به کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کند.

به گزارش پیشرو ورزش، در پی صادر نشدن روادید تکواندوکاران ایرانی جهت حضور در مسابقات گرندپری تکواندو در انگلیس، وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، از از او خواست اعتراض ایران به تداوم سیاست‌های دوگانه برخی کشورها و نهادهای ورزشی بین‌المللی را به کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کند.

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس کمیته ملی المپیک آمده است: «مستحضرید که متاسفانه برای مسابقات گرندپری جهانی تکواندو در شهر منچستر انگلیس، این کشور از صدور روادید برای ورزشکاران و مربیان تیم ایران خودداری کرد که لطمه سنگینی به این تیم در روند کسب سهمیه وارد کرده است.

این حرکت، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دیدار اخیر با جامعه ورزش مصداق بارز سیاست‌های دوگانه است که درعالم ورزش به هیچ وجه قابل توجیه نیست و ادامه آن موجب تضییع حقوق ورزشکاران و مربیان شایسته خواهد بود لذا، ضرورت دارد کمیته ملی المپیک از طریق مبادی مرتبط، اعتراض خود را به کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون جهانی تکواندو اعلام داشته و به صورت شفاف از ایشان بخواهد به نحو مقتضی در جهت جلوگیری از تضییع حقوق ورزشکاران ایرانی اقدام کنند».

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا