اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

موضع امباپه برای حضور المپیک پاریس

ستاره تیم ملی فرانسه در خصوص حضور در المپیک پاریس صحبت کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، پس از چندین سال گمانه زنی بی پایان نقل و انتقالات، اعلام کیلیان امباپه توسط رئال مادرید به عنوان بازیکن جدید این تیم در چند روز یا چند هفته آینده به صورت عمومی مطرح خواهد شد.
کهکشانی‌ها قرار است پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا و قبل از شروع یورو در آلمان، او را به طور رسمی به عنوان بازیکن مادرید معرفی کنند.
امباپه باوجود برخی موانع در تاریخ معرفی خود، مشتاق است که این انتقال در هفته‌های ابتدایی ژوئن محقق شود. اخیراً بحث‌هایی در مورد حضور این بازیکن فرانسوی در المپیک پاریس وجود داشت اما مادرید استثنا قائل نمی‌شود و حاضر نیست به امباپه اجازه دهد تا به المپیک بپیوندد چرا که تمرکز آنها بر روی تور پیش فصل در آمریکاست.
حالا امباپه در واکنش به شایعات وضعیت را مشخص کرده است. وی با بیان اینکه برگزاری المپیک در پاریس شرایط ویژه است، گفت: همه می‌دانند که من می‌خواهم چه کار کنم. فکر می‌کنم ما باید اجازه دهیم همه چیز اتفاق بیفتد اما هر تصمیمی گرفته شود خوشحال خواهم شد.
این ستاره فرانسوی ادامه داد: وقتی بیشتر بدانم، صحبت خواهم کرد اما در حال حاضر هیچ ایده‌ای ندارم چون این موضوع به من مربوط نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا