اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

مورینیو خطاب به مالک باشگاه رم: تو چیز خاصی درباره فوتبال نمی‌دانی

سرمربی اسبق باشگاه آ.اس رم نسبت به اخراجش واکنش تندی نشان داد و مدیرعامل باشگاه ایتالیایی را کم اطلاعات دانست.

به گزارش پیشرو ورزش، ژوزه مورینیو که با رم قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شده بود و توانست نایب قهرمان لیگ اروپا نیز شود، یک ماه گذشته به دلیل حذف از کوپا ایتالیا از سمت خود اخراج شد. آقای خاص که در این سال ها نتوانسته آن چنان که باید از نام خود دفاع کند، پس از اخراجش به مدیر عامل باشگاه رم تاخت و گفت که «او اطلاعات کمی درباره فوتبال دارد».سرمربی ۶۱ ساله پرتغالی با هدایت تیم های پورتو، چلسی، اینتر میلان، رئال مادرید،‌ منچستر یونایتد و رم توانسته ۲۶ بار قهرمانی را تجربه کند.
مورینیو اظهار داشت: رقابت‌های اروپایی به‌ویژه لیگ قهرمانان اروپا که شاید مهم‌ترین رقابت در تقویم جهانی است، شروع می‌شود. من در این فینال ها حضور نخواهم داشت، نه به این دلیل که قبلاً حذف شده‌ام، بلکه به این دلیل که توسط کسی که اطلاعات کمی در مورد فوتبال دارد «حذف» شده ام. زندگی چنین است، پر از فراز و نشیب، و من در حال رشد هستم، با وجود اخراج که به همان اندازه غیرمنتظره و ناعادلانه بود. اما من برای این مسابقات یوفا و با اشتیاق و اعتماد به نفس بیشتر برمی گردم.وی ادامه داد: من در مسابقات زیادی شرکت کرده ام و چندین بار در فینال ها حضور داشته ام. آنها واقعاً مسابقات ویژه ای هستند، برای ما مربیان، برای هواداران و البته برای بازیکنان. بنابراین من به اندازه کافی تجربه و دانش دارم تا بدانم چگونه به جلو حرکت کنم، حتی زمانی که حریفانی با پتانسیل بسیار بالاتر از خودمان پیش رویم می‌بینم. در این مرحله من همیشه در ذهنم دارم که در اولین بازی همیشه برای بردن بازی می کنید. در مرحله دوم، شما می دانید که برای رفتن به دور بعدی چه کاری باید انجام دهید. برد با یک گل، تساوی یا حتی با یک یا دو گل شکست. و بازی های حذفی بر این اساس اجرا می شوند.مورینیو یکی از گزینه‌های جانشینی توخل در بایرن مونیخ و ژاوی در بارسلونا است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا