اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مورایس: آل‌کثیر ۲ گل زد و تمرکز بالایی داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آل‌کثیر ۲ گل زد و تمرکز بالایی داشت و این موضوع را از همه انتظار دارم، نمی‌توان روی بازیکنان مصدوم حساب کرد و من هم اهل غر زدن نیستم، مغانلو مصدوم بود و امیدوارم سریع‌تر برگردد.

به گزارش پیشرو ورزش، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نفت آبادان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، نیمه اول از هر نظر عالی بودیم، باعث افتخار بود که چنین بازی‌ای از تیم خود دیدم، از هواداران تشکر می‌کنم که از اول تا آخر بازی مشتاقانه از سپاهان حمایت کردند.

وی افزود: تغییرات و تعویض‌هایی داشتیم که بیشتر آن‌ها از مصدومیت برگشتند، از آن‌ها تشکر می‌کنم، ۲ روز بعد از مصدومیت بازی کردن آسان نیست؛ قطعا در آینده کمک بیشتری به ما خواهند کرد.

مورایس تصریح کرد: برای من نیز سوال بود که چرا در نیمه دوم مانند نیمه اول نبودیم، اما بازیکنان تعویضی تازه از مصدومیت بازگشته بودند و درست که از بازیکنان تعویضی انتظار می‌رود دوندگی بیشتری داشته باشند که امیدواریم در بازی‌های بعدی شاهد این موضوع باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص حضور آل‌کثیر و دابو در ترکیب سپاهان پس از چند ماه وقفه، خاطرنشان کرد: من معمولا در خصوص فرد در تیم صحبت نمی‌کنم، آل‌کثیر ۲ گل زد و تمرکز بالایی داشت و این موضوع را از همه انتظار دارم، نمی‌توان روی بازیکنان مصدوم حساب کرد و من هم اهل غر زدن نیستم، مغانلو مصدوم بود و امیدوارم سریع‌تر برگردد اما احتمالا به مدت چند هفته او را در اختیار نخواهیم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا