اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

منصوریان: فولاد از شب گذشته دچار آسیب شدید روحی و روانی شد

علیرضا منصوریان به انتقاد از شرایط به وجود آمده برای فولاد پیش از آغاز اولین بازی فصل پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست ۳ بر صفر مقابل گل گهر سیرجان، اظهار داشت: این برد را به گل گهر سیرجان و مربی خوبش که دوست قدیمی من در یونان بود تبریک می‌گویم. از هواداران خوب این تیم تشکر می‌کنم که نهایت بار فرهنگی را به نمایش گذاشتند. خوش آمد گفتم به خواهران عزیزم که در استادیوم حضور داشتند. هیچ دغدغه ای روی سکو و داخل زمین مقابل حریف نداشتیم.

وی افزود: پایاپای بازی کردیم. متاسفانه بزرگترین آسیب را از درون باشگاه خودمان خوردیم. هرچند تا دقایقی قبل از بازی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه تمام تلاش خودشان را کردند تا مشکلات ما حل شود. از دیشب اردوی ما دچار آسیب شدید روحی روانی شد. تا ۱۲ دقیقه قبل از ورود به زمین، نمی‌دانستیم کدام بازیکن می‌تواند بازی کند. این مشکل درون خانواده است که از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل خواهش می‌کنم نهایت برخورد را با افرادی که به باشگاه آسیب رساندند، داشته باشند. در چیدمان ترکیب آنقدر دچار تعلل شدیم که ۳ بار جلسه فنی را لغو کردیم و مجبور شدیم بخشی از آن را به داخل استادیوم بیاوریم.

منصوریان گفت: تیم ما تا ۴۸ ساعت قبل بسیار سرحال و شاداب بود ولی متاسفانه کم کاری هایی از سوی عوامل اجرایی باشگاه صورت رفت. چون درون خانواده است به آن زیاد نمی پردازم. باید داخل خانواده حل و با برخورد قاطع مدیران مواجه شود.

سرمربی فولاد در مورد داوری این دیدار، عنوان کرد: ناظمی خیلی خوب داوری کرد. در مورد پنالتی ما نمی‌توانیم تشخیص بدهیم ولی نزدیک تر از ما خود ناظمی بود که فکر می‌کنم می‌توانست مدیریت کند. نظر دادن در مورد داوریِ خوب او اشتباه است. به تیم داوری تبریک می‌گویم. سرحال بودند.

وی تصریح کرد: حریف هم خیلی خوب بازی کرد. روی هنر فردی توانستند ۲ گل از ما جلو بیفتند. بعد از یک بر صفر، یک شانس صددرصد را از دست دادیم. تعداد شانس‌های ما ۴ به ۳ بود. بعد از آن روی اشتباه فردی بازیکن خودمان که عجله کرد توپ را لو دادیم. بازیکنان ما هنوز از جای خودشان تکان نخورده بودند.

منصوریان افزود: در مجموع از جوان‌های‌مان بسیار راضی هستم. بازیکنان جوان خوزستانی خیلی امیدوارم کردند. به مردم خوزستان قول داده بودم. به اندازه کل لیگ برتر جوان خوب دارند. از بچه‌ها بابت زحمتی که برای برگشت به بازی کشیدند، خیلی راضی هستم. به آن‌ها حق می‌دهم که قبل از بازی نابالانس‌تر از سرمربی‌شان باشند. بازهم به حریف تبریک می‌گویم. امیدوارم برخورد هواداران این تیم با مهمان الگویی برای بقیه شهرها باشد. خیلی خوب و جالب بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا