اخبار ورزشیتوپ و تور

مقاومت فدارسیون والیبال برای حضور تمام وقت خبرنگاران در تمرینات تیم ملی!

فدراسیون والیبال برای حضور خبرنگاران در تمرینات تیم ملی شرایط خاصی درنظر گرفته است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، با اعلام ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران اصحاب رسانه می‌توانند روز سه‌شنبه در تمرین تیم ملی حاضر شوند.

بر اساس هماهنگی انجام گرفته اصحاب رسانه می‌توانند از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت ۶۰ دقیقه در محل تمرین تیم ملی حاضر شوند و ضمن تهیه گزارش به گفت‌وگو با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی بپردازند.

این خبر در حالی اعلام شده است که در هفته‌های گذشته اصحاب رسانه بارها نسبت به این موضوع اعتراض خود را اعلام کردند. نکته جالب این موضوع اظهارنظر مسئولان در توجیه این تصمیم است؛ آنها معتقد هستند که با حضور خبرنگاران در تمرینات تیم ملی تمرکز ملی‌پوشان بهم خواهد خورد.

این اظهارنظر عجیب در شرایطی انجام گرفته که ملی‌پوشان در تیم‌های باشگاهی خود و تیم ملی بارها مقابل چشمان هزاران تماشاگر به مصاف حریفان خود رفته‌اند. از طرفی گفته می‌شود که ایگور کولاکوویچ نگران است تا بازهم اتفاقی مانند درگیری عادل غلامی با سیدمحمد موسوی که منجر به قهر غلامی شد، رخ دهد و برای تیم ملی حاشیه‌ای ایجاد شود، اما نقطه تاریک این موضوع آنجاست که این تصمیم از زمانی اتخاذ شد که بازیکنانی همچون سعید معروف به تمرینات تیم ملی اضافه شدند!

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا