اخبار ورزشیسایر اخبار

معرفی چهار نماینده دوومیدانی ایران در المپیک

با اعلام فدراسیون جهانی دو و میدانی چهار نماینده کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰توکیو معرفی شدند.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوو میدانی،پس از پایان مهلت قانونی از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی(WA) به منظور کسب سهمیه حضور ورزشکاران این رشته ورزشی جهت شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰توکیو، امروز اسامی ورزشکارانی که موفق به کسب این سهمیه شدند از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی اعلام شد.

بر این اساس چهار ورزشکار کشورمان؛ احسان حدادی،حسن تفتیان،مهدی پیرجهان و فرزانه فصیحی از جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب جواز حضور در المپیک توکیو شدند.

گفتنی است،احسان حدادی اردیبهشت ماه ۱۳۹۸در جریان برگزاری مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا(قطر۲۰۱۹)با پرتاب ۶۶.۷۸متری سهمیه حضور در المپیک را کسب کرد. حسن تفتیان شهریور ماه سال ۱۳۹۸در جریان حضور در رقابت‌های ‌دایموند لیگ پاریس  با ثبت رکورد۱۰.۰۳ ثانیه موفق به کسب جواز حضور در المپیک شد. مهدی پیرجهان با ثبت حد نصاب ۴۹.۳۳ ثانیه و استفاده از سهمیه رنکینگ و امتیاز با قرار گرفتن در جایگاه ۳۴ رتبه بندی فدراسیون جهانی وارد المپیک شد و فرزانه فصیحی نیز با اختصاص سهمیه یونیور سالیتی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به وی، مسافر توکیو شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا