اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

معاون وزیر ورزش و جوانان: میزبانی بازی‌های آسیایی ناشنوایان فرصتی است تا اقتدار کشورمان را نشان دهیم

محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی بازی‌های آسیایی ناشنوایان بدون شک فرصتی است که توانمندی و اقتدار کشورمان را به همه شرکت کنندگان نشان دهیم و به نمایش بگذاریم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد پولادگر در مراسم رونمایی از لوگوی بازی های آسیایی ناشنوایان اظهار داشت: دور هم جمع شدیم که نوید یک میزبانی بزرگ را به همه اعلام کنیم. رویداد بزرگی که در سال های اخیر برگزار خواهد شد. بدون شک فرصتی است این رویداد که توانمندی و اقتدار کشورمان را به همه شرکت کنندگان نشان دهیم و به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: این رویداد نماد وفاق و دوستی ها است. ویژگی بزرگی دیپلماسی ورزشی وفاق و دوستی کشورها با یکدیگر است. امیدوارم بتوانیم میزبانی با شکوهی را برگزار کنیم را که در تاریخ ورزش کشور بدرخشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از تیشه گران که شرایط به گونه ای است که اینجا در خدمتش نیستیم، تشکر می کنم. او تلاش زیادی برای گرفتن میزبانی کردند. از افراد دیگری هم که کمک کردند میزبانی به ایران برسد، تشکر می کنم. از همین الان باید تلاش کنیم که این رویداد را با عظمت و با شکوه برگزار کنیم.

در این مراسم فخاری،استاندار تهران، سردار قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی، جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران و مسؤولان کنفدراسیون ناشنوایان آسیا حضور داشتند.

بازی های آسیایی ناشنوایان مهرماه سال آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا