اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

معاون وزیر ورزش و جوانان: قرار نیست پرسپولیس بابت بدهی دولت به تامین اجتماعی واگذار شود

سیدشروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص فروش استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی مطرح کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، سیدشروین اسبقیان بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، عنوان کرد: خدا را شاکریم که امروز این توفیق را داد سومین مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم. در حکم من آمده بود که باید این فدراسیون ها تعیین تکلیف شوند. با رای مجمع نام فدراسیون تغییر یافت و احمد گواری به عنوان رئیس انتخاب شد.
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه یک نامزد اجازه حضور در مجمع را نداشت و شایعه رد صلاحیت مطدح شد اما شما دستور دادید او به مجمع بیاید، گفت: موضوع رد صلاحیت مطرح نبود بلکه مکاتباتی بود که باید زودتر می‌رسید. هماهنگی انجام شد و ابوالقاسم پور در انتخابات شرکت کرد.
وی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص اینکه قرار است چه انتخاباتی برگزار شود، عنوان کرد: انتخابات فدراسیون جانبازان و توان‌یابان فردا برگزار می‌شود. انتخابات والیبال، سوارکاری و ناشنوایان را در پیش داریم. در مجموع ۷ انتخابات را برگزار می‌کنیم و بعد از سال جدید هم باید برنامه‌ریزی ریزی کنیم.
اسبقیان در ادامه صحبت‌های در پاسخ به این سوال که شنیده شده در نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری قرار است تغییراتی ایجاد شود آیا شما این را تایید می‌کنید؟ تصریح کرد: جلسه تجدیدنظر برگزار شد که نظر نهایی را در مورد لیست اعلام کردیم. تعدادی از کاندیداها درباره جلسه اول تطبیق نقطه نظراتی داشتند که ما جلسه تجدیدنظر را برگزار کردیم. نظر کارشناسی مطرح شد و طی یکی دو روز آینده اعلام می‌شود.
معاون وزیر ورزش در مورد ژیمناستیک و اینکه اعلام شده ۲۶ اردیبهشت انتخابات برگزار می‌شود، گفت: انتخابات با نامزدهایی که قبلا بودند انتخابات برگزار می‌شود.
اسبقیان درباره اینکه گفته شده تامین اجتماعی قرار است پرسپولیس را بخرد، خاطرنشان کرد: این را دوستان خصوصی سازی اطلاع کامل دارند. آنچه وزیر ورزش پیگیری می‌کند این است که وزارت ورزش دنبال تیمداری و باشگاه داری نیست چون از وظایف وزارت ورزش نیست. وزارت ورزش دستگاه ناظر بر عملکرد باشگاه‌هاست. انشالله تکلیف هر ۲ باشگاه تعیین شود و دغدغه هواداران، مسئولان هم برطرف شود.
اسبقیان درباره اینکه مسئولان تأمین اجتماعی گفته‌اند دولت به خاطر بدهی پرسپولیس را واگذار می‌کند، تصریح کرد: خیر من چنین موضوعی را نشنیدم. این سیاست های وزارت ورزش است که دنبال می‌شود. دولت هم به جد دنبال آن است که دغدغه هواداران و مشکلات دو باشگاه حل شود.
وی در پاسخ به این سوال که اسفند سال گذشته انتخابات زیادی برگزار شد چرا وزارت ورزش انتخابات را به پایان سال موکول می‌کند، گفت: سال گذشته من مسئولیت نداشتم و نمی‌دانم چگونه بوده است. آنچه می‌دانم در بدو انتصاب من ۱۷فدراسیون به صورت سرپرستی اداره می‌شدند که این دغدغه‌ای بود که وزیر و رسانه‌ها تاکید داشت. در بند اول حکم من برگزاری مجامع بود. من آمدم زمان‌بندی ۹فدراسیون اعلام شد.
وی درباره اینکه قبل از المپیک آیا فدراسیونی خواهد بود که تعیین تکلیف نشود، گفت: بستگی به زمان انتخابات دارد. زمان‌شان برسد مکلف هستیم انتخابات را برگزار کنیم.
معاون وزیر در پاسخ به این سوال که برگزاری انتخابات ژیمناستیک با نامزدهای قبلی مشکلی ندارد و اینچه‌درگاهی می‌تواند شرکت کند، اظهارداشت: خیر مشکلی ندارد. این رشته مایه و جدایی است. تلاش های خوبی شده و تعیین تکلیف شود. به ژیمناستیک امیدوار هستیم و دیدیم که الفتی هم نتایج خوبی گرفته است. اینچه‌درگاهی به انتخاب خودش بستگی دارد که شرکت بکند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا