اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مشکل ۲۰۰ میلیاردی آبی پوشان تهرانی برای ثبت قراردادهای فصل جدید

باشگاه استقلال برای ثبت قراردادهای جدید مشکل بزرگی را پیش رو دارد.

به گزارش پیشرو ورزش، فرشید سمیعی عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد قراردادهای فصل جدید، اظهار داشت: قبل از تاریخ مقرر، باید قرارداد بازیکنان ثبت شود. تا ۲۰۰ میلیارد بدهی سال گذشته پرداخت نشود هیچ قراردادی برای تیم جدید ثبت نمی‌شود. برنامه کوتاه مدت هست که تا ۱۰ مرداد باید انجام شود. بعد از آن به برنامه های بلند مدت می‌رسیم.

وی در مورد انتقاد از مدیریت علی خطیر، گفت: چه شاخصی برای مدیریت استقلال دارید که خطیر نداشته باشد؟ به او یا باید بودجه یا اجازه کار بدهید.

سمیعی در مورد برنامه های کوتاه مدت هیات مدیره باشگاه استقلال، عنوان کرد: با چند اسپانسر صحبت شده تا با بهترین آن‌ها قرارداد بسته شود و مبالغ واریز شوند. از چند جهت و چند نفر این کار را انجام می‌دهند تا پیش پرداخت‌ها پرداخت و قراردادها منعقد شود.

وی در مورد اینکه استقلال چند قرارداد نصفه و نیمه اسپانسری دارد، گفت: قرار شد عصر امروز جلسه‌ هیات مدیره برگزار شود تا من در جریان این امور قرار بگیرم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =

دکمه بازگشت به بالا