اخبار ورزشیفوتبال جهان

مسی پس از کسب «پی‌چی‌چی»: ترجیح می‌دهم لالیگا ببرم / می‌خواستم با خاطره‌ای زیبا به مارادونا ادای احترام کنم

فوق ستاره بارسلونا پس از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل گذشته لالیگا اظهار داشت: ترجیح می‌دهم در لیگ قهرمان شوم تا جایزه آقای گلی را دریافت کنم.

به گزارش پیشرو اسپرت، شب گذشته جوایز بهترین بازیکن، آقای گل و بهترین دروازه‌بان در لالیگا از سوی مارکا داده شد و مسی توانست جایزه «پی‌چی‌چی» را دریافت کند. فوق ستاره بارسلونا با ۲۵ گل در فصل گذشته توانسته بود به مقام برترین گلزن فصل دست یابد.

او پس از کسب هشتمین پی‌چی‌چی خود گفت: ترجیح می‌دهم دوباره قهرمان لالیگا شوم تا جایزه بهترین گلزن فصل را دریافت کنم. ما تا انتها برای قهرمانی در اسپانیا می‌جنگیم.

مسی در خصوص وضعیت کنونی بارسلونا و لالیگا گفت: ما قدم به قدم رشد می‌کنیم. در ابتدا لیگ برای ما خیلی سخت بود و ما امتیازهایی را از دست داد که لایقش نبودیم. می‌توانستیم در برخی بازی‌ها به پیروزی دست یابیم.

ستاره آرژانتینی در خصوص نبود تماشاگر در ورزشگاه گفت: این مسئله بازی‌ها را زشت کرده و به نظرم نبود آنها باعث شده تا پیروزی آنقدر پیچیده شود. پاندمی کرونا باعث شد تا فوتبال تغییرات زیادی کند و بدتر شود. امیدوارم به زودی فوتبال به حالت معمولی خود بازگردد.

مسی در خصوص تقدیم گلش به مارادونا گفت:‌برای من روز خاصی بود. من می‌خواستم ادای احترامی کوچکی را برای مارادونا انجام دهم. می‌خواستم خاطره‌ای زیبا از او را به تصویر کشم و به همین علت روز خاصی برایم بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا