اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهان

مسی: ترک بارسا طعم تلخی داشت و می‌خواهم پایان داستان را تغییر دهم

ستاره سابق فوتبال بارسلونا گفت: وقتی این تیم را ترک کردم احساس خوبی نداشتم و حالا می‌خواهم پایان داستان را تغییر دهم.

به گزارش پیشرو ورزش، در مراسم جشن توپ طلا که شب گذشته در پاریس برگزار شد، لیونل مسی پس از کسب هشتمین توپ طلای خود از باشگاه بارسلونا قدردانی کرد.  

وی به خاطر احترامی که برای این باشگاه قائل بود، اعتراف کرد که می‌خواهد با هوادارانی که ۱۶ فصل حامی او بودند خداحافظی کند. 

هواداران مسی که علاقه زیادی دارند در سال ۲۰۲۱ به دلیل شرایط کرونا نتوانستند در یک فضای مناسب با او خداحافظی کنند. 

مسی در این باره گفت: وقتی رفتم و بارسا را ترک کردم طعم تلخی داشت و این را دوست ندارم. من می‌خواهم پایان داستان را تغییر دهم. بعد از تجربه‌ای که در آنجا داشتم، نمی‌خواستم بارسا را ​​اینطور ترک کنم. بارسا خانه من است و من عاشق این باشگاه هستم. هواداران را ستایش می‌کنم و خوشحال خواهم بود که دوباره برگردم.

وی افزود: می‌خواهم به شکل دیگری با هواداران بارسا خداحافظی کنم. وقتی رفتم احساس می کردم شرایط خوب نبود. من باید با هواداران به گونه‌ای خداحافظی کنم که روزهای خوب و بد را با آنها تقسیم کردم.

موندو دپورتیوو گزارش داد که صحبت‌های مسی بارسلونا را بسیار خوشحال کرده و این باشگاه می‌خواهد در اسرع وقت مراسمی را برای او در مقابل هواداران ترتیب دهد. 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا