اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

مسی با پاری سن ژرمن به توافق رسید

خبرنگار مطرح اسپانیایی از توافق بر سر تمدید قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی با پاری‌سن‌ژرمن خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، «گیلم بالاگ» خبرنگار مشهور اسپانیایی نوشته مذاکرات چهار ماهه سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با مدیر برنامه‌های فوق‌ستاره آرژانتینی به موفقیت ختم شده است.

بالاگ نوشته است: جلسه‌ای مهم میان «ناصر الخلیفی» رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و «خورخه مسی» پدر و مدیر برنامه‌های مسی در دوحه قطر انجام شد و پیشرفت در این جلسه حاصل شد. مقرر شده «لیونل مسی» قرارداد خود را تیم پاریسی تمدید کند.

مسی هم از این توافق راضی است و به محض بازگشت از تعطیلات، مذاکرات نهایی و همچنین عقد قرارداد سرعت خواهد گرفت. مسی قرارداد ۲ ساله به اضافه یک ساله با پاری‌سن‌ژرمن دارد و پاریسی‌ها ایده «مثبت یک سال» را کنار گذاشته‌اند و تمدید یک سال به اضافه یک مورد موافقت دو طرف قرار گرفته است.

بارسلونا هم تلاشی برای جذب او نکرده است و او قطعاً به اسپانیا باز نخواهد گشت. او در پاریس خوشحال است و این فرصتی ایده‌آل برای برآورده‌کردن آرزوی الخلیفی در فتح لیگ قهرمانان است. این موفقیت، مسی را بار دیگر نیز کاندید کسب توپ طلا خواهد کرد.

پس خبری از لیگ آمریکا و یا بارسلونا نیست. مسی تا دو سال دیگر در پاریس می‌ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =

دکمه بازگشت به بالا