اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

مسی از تیم ملی آرژانتین موقتا دور می شود!

ستاره آرژانتینی در نظر دارد به صورت موقت از بازی‌های ملی کناره‌گیری کند.

به گزارش پیشرو ورزش، «لیونل مسی» قصد دارد تا به صورت موقت از تیم ملی آرژانتین جدا و بر زندگی جدید خود در فلوریدا و تیم اینتر میامی متمرکز شود.

مسی که پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن، خبرهای زیادی درباره حضور دوباره او در بارسلونا شنیده می‌شد، در نهایت با تیم اینتر میامی به توافق رسید.

روزنامه انگلیسی میرر امروز (یکشنبه) در خبری اختصاصی نوشته مسی ۳۶ ساله اخیراً به «لیونل اسکالونی» سرمربی تیم ملی آرژانتین گفته تمایل دارد به مدت یک سال از تیم ملی آرژانتین و رهبری آلبی‌سلسته دور باشد و همراه با خانواده‌اش با زندگی در آمریکا سازگار شود.

میرر نوشته این تصمیم مسی باعث وارد آمدن ضربه سنگینی به اسکالونی شده و سرمربی آرژانتین گفته قبل از هر توافقی با مسی، باید با فدراسیون فوتبال این کشور گفت‌وگو کند. با این حال، گفته می‌شود با درخواست مسی موافقت خواهد شد.

مسی ۳۶ ساله معتقد است در زمانی که قرار است برای اولین بار در خارج از اروپا فوتبال بازی کند، دوری ۱۲ ماهه از مسئولیت تیم ملی، باعث می‌شود همراه با خانواده‌اش سازگاری بهتری با شرایط زندگی جدید خود داشته باشند.

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قصد دارد پس از سازگاری با شرایط زندگی در آمریکا، خود را برای مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی و شاید جام جهانی ۲۰۲۶ آماده کند.

برنده هفت توپ طلای فوتبال جهان درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ گفته است: «خیلی زود است به جام جهانی بعدی فکر کنیم. ما باید از آن‌چه به دست آورده‌ایم لذت ببریم. فکر می‌کنم به دلیل شرایط سنی، حضور در یک جام جهانی دیگر سخت باشد».

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا