اخبار ورزشیفوتبال جهان

مسی، خرید نیمار را بر مارتینس ترجیح می‌دهد

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، نیمار را بر هر مهاجم دیگری ترجیح می دهد و خواهان بازگشت هم تیمی سابقش است.

به گزارش پیشرو اسپرت، لیونل مسی در تمام دوران فوتبالش، پیراهن بارسلونا را به تن داشته و تا به امروز که ۳۳ ساله شده، به آن عشق ورزیده است.

گلزن تمام نشدنی آرژانتینی با حس تعصب زیادی که به پیراهن آبی و اناری دارد، علاقمند است در فصل بعد تیمش را قدرتمندتر از امروز ببیند.

او در بحث خرید بازیکن جدید برای تقویت تیم، معتقد است نیمار در نخستین اولویت باید باشد. حتی تصور می کند گلزن برزیلی ۳ سال اخیر پاری سن ژرمن باید در فهرست خرید باشگاهش، بالاتر از «لاتارو مارتینس» مهاجم هموطنش در اینترمیلان باید قراربگیرد.

در زمینه خریدهای احتمالی بارسا در تابستان امسال، شبکه رادیویی کادناسر، گزارشی منتشر کرد که در آن عنوان شد مسی، حتی نیمار را بر مارتینس ترجیح می دهد.

طبق آنچه این رسانه عنوان کرد مسی در روزهای قرنطینه ای، در تماس های که با مدیریت باشگاه داشته، خرید نیمار را برای فصل گوشزد کرده است.

این در حالیست که نیمار در سال ۲۰۱۷ بارسلونا را به مقصد تیم پاریسی در ازای ۲۲۲ میلیون یورو ترک کرد و گرانترین فوتبالیست جهان شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا